×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
چالش فوتبالی یک فلسطینی برای آل‌سعود؛اگر راست می‌گویید در غزه بازی کنید

موافقت سعودی‌ها به حضور در خاک فلسطین اشغالی برای بازی با تیم ملی این کشور در انتخابی جام جهانی 2022 قطر باعث شده تا فلسطینی‌ها از طرق مختلف مخالفت خود را به برگزاری این بازی در زیر سلطه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

فلسطینی‌ها معتقدند حضور کاروان تیم فوتبال عربستان در رام الله با اجازه رژیم صهیونیستی، نوعی عادی سازی روابط با آنها در زمینه ورزش به شمار می‌آید. در واقع، دریافت ویزا از رژیم اشغالگر به معنای هویت دادن به این رژیم جعلی و ستمگر است.

در این راستا، تمام جبهه‌های مقاومت در فلسطین، از حماس گرفته تا جهاد اسلامی، مخالفت شدید خود را از حضور تیم ملی فوتبال عربستان در خاک فلسطین اشغالی اعلام کردند.

در جدیدترین خبر در این زمینه، یک کاربر فلسطینی سعودی‌ها را به چالش کشید. آنها به ظاهر اعلام می‌کنند که حضور در خاک فلسطین اشغالی یک حادثه تاریخی خوب برای فلسطین است اما در پشت پرده برنامه عادی سازی روابط با صهیونیست ها را دنبال می‌کنند.

این کاربر فلسطینی عنوان کرد: اگر تیم ملی عربستان نیتش خیر است و با این کارش نمی‌خواهد متهم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شود، درهای تمام ورزشگاه‌های نوار غزه به روی آنها باز است. آنها می‌توانند برای این بازی به غزه بیایند و نیازی نیست به منطقه‌ای از فلسطین بروند که در اشغال و کنترل رژیم صهیونیستی است.

منبع خبر : فارس
برچسب ها : , , ,

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.