×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
آقای جهانگیری! زمانی که بخشدارتان نوجوان ماسالی را کتک زد هم احساس سیلی کردید؟ / موارد ضرب و شتم مردم توسط دولت تدبیر و امید

میرزا کوچک نیوز به نقل از ماسال نیوز؛ در اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اولین مناظره انتخاباتی پای ماجرای سیلی عوامل شهرداری فومن به صورت پیرزن دستفروش را به مباحث باز کرد.

جهانگیری گفت: من فکر می‌کنم در مسائل اجتماعی، امنیتی و قضایی با برخوردهای گازانبری مشکل حل نمی‌شود و بدتر از آن این است که با کتک زدن دستفروش‌ها در خیابان‌ها و تشکیل گروه های ضربت مشکلات حل نمی‌شود، بلکه متأسفانه فرهنگی به شهرستان‌ها منتقل می‌شود که مادر دستفروش از گروه ضربت شهرداری سیلی بخورد. آن روزی که آن سیلی را دیدم گویا به صورت خودم سیلی زده‌اند به این حد ناراحت شدم.

این سخنان جهانگیری در حالی مطرح می شود که بخشدار دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان ماسال در سال ۹۵ یک نوجوان را مورد ضرب و شتم قرار داد!

جهانگیری باید پاسخ دهد که به فرض قبول ارتباط شهرداری فومن با شهرداری تهران (!) ، ارتباط بخشدار ماسال با دولت خود را چگونه ارزیابی می کند؟

آیا در آن روز که بخشدار دولت تدبیر و امید با خودروی دولتی در ساعت غیر اداری به آن وضع عجیب به نوجوان ماسالی (به بهانه های واهی) حمله ور شد، جهانگیری احساس سیلی بر گونه خود کرد؟

گفتنی است پیش از این موارد دیگری از برخورد فیزیکی مسئولین مسئولین مستقیم این دولت با مردم رخ داد ه است. موارد زیر بخشی از این موارد است که رسانه ای شده است:

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.