×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
اجرای آسفالت یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های مدیریت شهری بشمار می رود + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز ؛سلمان نصرت طلب با بیان اینکه عملیات اجرا و روکش آسفالت بلوار شهید جانثار طلوع با دستگاه فینیشر و با اعتبار اولیه ۱۸ میلیارد ریال،  از اوایل امسال آغاز شده است اظهار کرد ؛ تاکنون آسفالت معابر و کوچه های شهر همچون بهشت ، سهند ، بوستان، اندیشه، گل پونه، مجتمع خوداشتغالی و چند معبر عمومی دیگر که مورد مطالبه بحق شهروندان نیز بوده انجام شده است.

وی یکی از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری‌ها را نگهداشت معابر شهر عنوان نمود و اظهار داشت؛ لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی به عنوان اقدامی عمرانی برای تردد آسوده و ایمن شهروندان است که در طول سال اجرایی می‌شود
شهردار گوراب زرمیخ با تاکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ریزی معابر در جهت تسهیل در تردد شهروندان، گفت: این عملیات به صورت جدی و طبق برنامه ریزی و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی در دستور کار قرار گرفته است.

سلمان نصرت طلب افزود: مشارکت فعال شهروندان در اجرای طرح ها زمینه ساز تسریع و تسهیل در روند اجرای آنها به ویژه در آسفالت ریزی معابر فرعی و عمومی خواهد بود.

وی ضمن تشکر بابت صبوری شهروندان فهیم در اجرای پروژه ها خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی شهروندان در وضعیت فعلی راهگشای مشکلات شهری و موجب توسعه و بهبود زیرساخت هاست و شهرداری همواره خود را در کنار مردم و برای خدمت به آنان می داند.

نصرت طلب با بیان اینکه یکی از مهم ترین مطالبه های مردم شهر گوراب زرمیخ در کنار سایر درخواست ها از شهرداری و شورای شهر، بهسازی آسفالت معابر است که مطالبه درست و به حقی است و باید محقق شود اظهار‌کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط جوی و فراهم کردن شرایط کاری، تا به الان بلوار و کمربندی شهید جانثار طلوع ، انهتای حوزه شهری به سمت روستای ندامان و همچنین انجام آسفالت کوچه ها و نقاطی از معابر عمومی اصلی و فرعی شهر محقق شده است و آن شاءالله در آینده ای نزدیک و در صورت تداوم پایداری، شرایط جوی و مناسب اجرای آسفالت تعدادی دیگر از معابر نیز ادامه خواهد داشت .

شهردار گوراب‌زرمیخ گفت: تامین قیر ؛ از محل اعتبارات قیر یارانه ای سازمان شهرداری و دهیاری های کشور بوده که با تلاش و همت نماینده ، فرماندار شهرستان پیگیری و محقق شده است.
همچنین نصرت طلب اشاره داشت؛ لازم میدانم تا در اینجا از حمایت همه مسئولان استانی ، شهرستانی ،رئیس و اعضاي شوراي اسلامي شهر و همچنین از زحمات همکاران پرتلاش شهرداری در اجرای این مهم تقدیر و تشکر نمایم .

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.