×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024
اجرای طرح «هربقعه متبرکه، یک طرح اقتصادی» در شهرستان صومعه سرا

به گزارش میرزاکوچک نیوز، سید محمد جوادپوردر جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ مبنی بر «مهار تورم ، رشد تولید» اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه سرا با توجه به ظرفیت های بقاع متبرکه و موقوفات این شهرستان آمادگی لازم برای تحقق هر چه کیفی تر شعار سال در شهرستان را دارد.

وی افزود: بقاع متبرکه شهرستان صومعه سرا از حیث اقتصادی ظرفیت سنجی شده و بر همین اساس در راستای راه اندازی یک طرح اقتصادی بومی محلی در هر آستان مقدس اقدام خواهد شد.

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تاکید بر آماده بودن بستر کار تولیدی در بقاع متبرکه و اراضی موقوفات شهرستان گفت: از صاحب نظران و کارآفرینان و متخصصین دعوت می کنیم در راستای رسیدن به این هدف در سال جاری پیشنهادات خود را به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارائه کنند.

جواد پور، کمک به رشد تولید و حمایت از فعالیت های اقتصادی را از کارهای ویژه سازمان اوقاف برشمرد و تصریح کرد: سنت حسنه وقف از ارکان اقتصادی اسلام بوده و همواره از فعالیت هایی که به نفع جامعه و عموم مردم باشد حمایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های مربوط به «مهار تورم و رشد تولید» همواره مورد پیگیری مجدانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.