×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اعطای سند افتخار برای کمک کنندگان به بازسازی عتبات عالیات در گیلان

«مجید دوهندو» ظهر امروز(شنبه، 16 اسفند) در آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد عالیات در شهرستان ماسال اظهار کرد: بنیانگذار ستاد عتبات عالیات در سطح کشور، سردار شهید خاح قاسم سلیمانی بود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه خدمت در ستاد عتبات عالیات همچون صدقه جاریه است افزود: سردار سلیمانی در باب عتبات عالیات فرمود: اگر بخواهیم ستاد را به یکی از مظاهر انقلاب تشبیه کنم به نحوی که غلو نکرده باشم بهترین تشبیه «جبهه» است.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات باید به عنوان یک جبهه دیده شود افزود: در دوران دفاع مقدس جبهه را از پشتیبانی تا جنگ و … مردم می‌گردانند و پیروز هم شدیم زیرا تمام صنوف پای کار آمدند.

دوهندو با اشاره به اینکه ماسال ظرفیت زیادی در این زمینه دارد گفت: آنقدر این کار مقدس و شیرین است که انسان حاضر نیست با کاری دیگر عوض کند و همه اعم از مسئولان، مردم و مساجد و منابر باید پای کار بیایند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه ستاد عتبات ستاد تشریفاتی نیست تصریح کرد: فردی که در این ستاد منصوب می‌شود در راه خدا و بدون هیچگونه حقوق و مزایایی فعالیت می‌کند.

وی با تشکر از جم‌پور مدیر قبلی ستاد عالیات در سطح شهرستان ماسال بیان کرد: غلامعلی قربانی از امروز به عنوان مسئول ستاد عالیات شهرستان ماسال معرفی می‌شود که انتظار می‌رود همه اعم از مردم و مسئولان با وی همکاری لازم را داشته باشند.

دوهندو اظهار کرد: در حال حاضر طرح «هر گیلانی؛ پنج هزار تومان» اجرا می شود و مردم می‌توانند به صورت سالانه مبلغ پنج هزار تومان به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز  کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان خاطرنشان کرد: افرادی که زمین، خانه، ملک و پول به ارزش بالغ بر ۱۵۰ هزار تومان جهت بازسازی عتبات هدیه کرده اند، سند افتخار دریافت می‌کنند

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.