×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برادر سلطان کوکائین ایران دستگیر شد

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سردار علی مویدی  درباره پرونده پنجک(سلطان کوکائین ایران) اظهار داشت: پس از دستگیری متهم اصلی خانواده او همچنان اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند تا خلا او احساس نشود. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲۰ روز قبل در یک عملیات پیچیده برادر پنجک را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان این مطلب که تا چه زمانی این خانواده باید سلامت جامعه را به خطر اندازد، گفت: تکلیف این خانواده همچنان در هاله‌‎ای از ابهام است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در خاتمه تصریح کرد: از دستگاه قضایی درخواست می‌کنم تا پس از محاکمه متهم اصلی به موضوع خانواده او نیز ورود کند. پلیس مواد مخدر در صورتی که هریک از اعضای این خانواده را با مواد دستگیر کند پرونده آنها را به دستگاه قضایی می سپارد.

حسین پنجک یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر کوکائین کشور بود که اردیبهشت سال گذشته  در عملیات ویژه ای شناسایی و دستگیر شد. متهم که بیش از ۱۷ سابقه دستگیری از سوی پلیس دارد پس از اینکه ثزوتش از راه فروش مواد مخدر به ۴۰ میلیارد تومان رسید در یک جشن شبانه با هزینه چهار میلیارد تومان میهمانی میلیاردر شدن برگزار کرد.

از متهم ۳۲ ساله  چندین خودرو لوکس و قایق تفریحی کشف و ضبط شد./میزان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.