×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
برخورد با مروجان فرهنگ غرب در گیلان شدت می یابد

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از پیک دانشجو سردار محمدرضا میرحیدری در همایش پلیس، امنیت، اصناف ویژه مدیران تالارهای عروسی، فیلمبرداران و خدمات مجالس استان گیلان که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: نتایج عملکرد نیروی انتظامی باید موجب استقرار امنیت اخلاقی در کشور شود.

وی امنیت را مقوله پیچیده ای دانست و افزود: امنیت مورد نیاز در جامعه با مشارکت اقشار مختلف مردم تامین می شود و تحقق این مهم همکاری بیش از پیش همگان را می طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نقش اصناف در تامین امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مهم برشمرد و تصریح کرد: همراهی اصناف با ملت، دشمن را به زانو در آورده است.

سردار میرحیدری با اشاره به نقش ارزنده اصناف در طول انقلاب گقت: امروز نیز سهم عظیمی از مسئولیت های صنعت و اقتصاد کشور بر عهده اصناف است.

وی از فعالیت ۱۰۰ گروه غیر محسوس نیروی انتظامی در سطح استان خبر داد و افزود: با افرادی که به دنبال ترویج فرهنگ غربی در مجالس ایرانی باشند برخوردهای شدیدتری نسبت به گذشته اعمال می شود.

سردار میرحیدری همچنین بر برخورد جدی با مامورانی که در انجام وظایف خود با خاطیان کوتاهی می کنند، تاکید کرد.

در ادامه این همایش، رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: ناهنجاری در امور صنفی تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و لازم است که مدیران اصناف مدیریت های لازم را اعمال کنند.

سرهنگ رضا محمد زاده جلوگیری از حرام الهی را از مطالبات بحق مسلمانان برشمرد و گفت: انجام جشن های شرعی و غیرمختلط در فضای بسته تالارها اقدامی موثر است.

اصناف در کنار پلیس، تامین کننده امنیت جامعه هستند

در ادامه این همایش، رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به نقش اصناف در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بیان کرد: این نهاد با تولید شغل موجب ایجاد امنیت در جامعه می شود.

جلال الدین محمد شکریه خطاب به سه میلیون واحد صنفی گفت: اگر واحدهای صنفی به عملکرد خود آگاه باشند می توانند بر افزایش تولید و اشتغالزایی بیشتر در امنیت جامعه تاثیر گذار باشند.

وی بر ضرورت آموزش صنوف مختلف تاکید کرد و افزود: رسانه ها و آموزش و پرورش باید نقش خود را در فرهنگ سازی میان اقشار مختلف به خوبی ایفا کنند.

رییس ستاد عقیدتی _ سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در این همایش، انجام هر جشنی را که بر خلاف احکام الهی باشد، حرام اعلام کرد و گفت: نباید برای اجرای صحیح احکام الهی هیچ شک و شبهه ای وجود داشته باشد.

حجت الاسلام هادی شکری بر لزوم کارساز بودن هشدارهای ارایه شده در این همایش تاکید و تصریح کرد: مطالبات همه مردم اجرای احکام الهی است و این مهم متولیانی به جز اماکن و نیروی انتظامی ندارد.

وی بسیاری از اعمال در جشن ها و مراسم های عروسی را حرام دانست و افزود: سکوت اماکن و نیروی انتظامی در مقابل این اقدامات خیانت به خون شهدا است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.