×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بسیج با نظام تربیتی صالحین اخلاص را در جامعه جاری و ساری می کند

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سرهنگ کیا عاشوری عصر امروز در نشست با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های  مقاومت بسیج صومعه‌سرا در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار کرد: بسیجیان باید با تلاش خود دشمنان را مأیوس نمایند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر راهی جوانان را محک می‌زند، افزود: بسیج با نظام تربیتی صالحین اخلاص را در جامعه جاری و ساری می کند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، اعتقادات و باورهای  بسیج را به عنوان قدرت نرم دانست و گفت:آن‌چیزی که امروز در برابر مکر دشمن ایجاد اصطحکاک و ایستادگی می‌کند، بسیجیان هستند که با رفتار خودشان مردم را نسبت به جامعه خوشبین می‌نمایند.

سرهنگ عاشوری با اشاره به اهم برنامه های در دستور کار فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، تصریح کرد: تقویت روحیه ولایت مداری، استکبارستیزی و ارتقای وحدت باید در دستور کار فرماندهان قرار گیرد.

وی با اشاره به تقویت گردان های الی بیت المقدس، خاطرنشان کرد: تقویت این گردان در راستای آمادگی دفاعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در شرایط بحرانی کمک حال هستند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: فرمانده پایگاهی که نتواند اخوت، محبت و همدلی را در روستا ایجاد کند یک جای کارش با مشکل روبه رو است./واران خبر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.