×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تفکیک زباله از مبدا در بخش‌های صومعه‌سرا اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، «مهدی صفاتی» عصر امروز(چهارشنبه، 4خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت اصحاب رسانه در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و … برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه جلسات باید خروجی داشته باشد افزود: جلسات ادارات باید صبح اول وقت یا بعد از ساعت اداری برگزار شود زیرا نباید از وقت مردم برای جلسات زده شود.

 

وی با بیان اینکه باید مردم را در کارها همراه خود کنیم گفت: به عنوان مثال در زمینه تفکیک زباله از مبدا نیاز است که رسانه‌ها این موضوع را در جامعه فرهنگ‌سازی کنند.

 

صفاتی با اشاره به اینکه برای توسعه شهرستان باید اتحاد و همدلی وجود داشته باشد تصریح کرد: هر جایی از شهرستان تخلفی دیده شود با هماهنگی دادستان قطعا برخورد خواهد شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه یکی از معضلات اساسی ما در کل شهرستان‌ها نداشتن توجیه اقتصادی پروژه‌ها است عنوان کرد: در شرایط موجود که مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم زیاد است، اصحاب رسانه امید را در بین مردم زنده نگه دارند.

 

وی با بیان اینکه پسماند در گیلان معضل است بیان کرد: در هر بخش یک روستا به عنوان پایلوت تفکیک زباله از مبدا انتخاب و اجرا شود و ‌زباله‌های خشک می‌تواند درآمدی برای روستا باشد.

 

صفاتی اظهار کرد: فرهنگ سازی، آموزش عمومی، اعتماد عمومی و از همه مهمتر تشویق شهروندان و جمع آوری به موقع زباله‌های خشک می‌تواند در اجرای موفق طرح تفکیک زباله از مبدا موثر باشد.

 

وی با بیان اینکه هر فصل با کمک خبرنگاران یکی دو موضوع را در شهرستان پیگیری و به سرانجام برسانیم خاطرنشان کرد: اگر مدیری برخورد خوب با ارباب رجوع ندارد به ما اطلاع داده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.