×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
خصوصی‌سازی باشگاه‌ها، راهکار جلوگیری از قراردادهای نجومی

نائب رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال در باشگاه‌های ورزشی، گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از انعقاد قراردادهای نجومی بازیکنان فوتبال، خصوصی سازی باشگاه‌های ورزشی است.

سیدکاظم دلخوش، ضمن انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال در باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: عرصه‌ای مانند فوتبال، تشریفاتی و پول‌محور شده و به همین دلیل است که افکار عمومی به انعقاد قراردادهای میلیاردی توجه می‌کند و حساسیت دارند؛ در حالیکه پیشکسوتان این رشته ورزشی که درگیر مسائل مادی نبودند و با تعصب خاصی نسبت به باشگاه خود فعالیت می‌کردند، هیچ‌گاه رقم قرارداد آنها مورد توجه، انتقاد یا اعتراض افکار عمومی نیز نبود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از راهکارهای جلوگیری از انعقاد قراردادهای نجومی بازیکنان فوتبال، خصوصی سازی باشگاه‌های ورزشی است، اظهار کرد: بخش خصوصی نسبت به میزان درآمدها و هزینه‌های خود حساسیت خاصی دارد؛ از این رو میزان قراردادها را نیز سامان می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سازمان لیگ‌ برتر در خصوص انتشار رقم قرارداد بازیکنان و کادرفنی لیگ‌برتری‌ها امری پسندیده است، ادامه داد: در میان مبالغ منتشر شده، باشگاه ورزشی استقلال به عنوان پرهزینه‌ترین لیگ شانزدهم معرفی شده است که جای تأمل دارد.

دلخوش با بیان اینکه باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، از طریق بودجه‌های دولتی یا به عبارتی شبه‌دولتی اداره می‌شوند و نباید نسبت به انعقاد قراردادهای میلیاردی بازیکنان اقدام کنند، تصریح کرد: جامعه ورزشی در مواجهه با چنین اتفاقاتی احساس تبعیض می‌کند که اصلا خوشایند نیست.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید فراموش کرد که برخی از بازیکنان با توجه به ملی‌پوش بودنشان باید رقم مناسبی دریافت کنند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس که با اعتبارات دولتی اداره می‌شوند نسبت به انعقاد قراردادهای بازیکنان حساسیت بیشتری به خرج دهند و این موضوع را رعایت کنند

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.