×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دستبند پلیس بر دستان باند قاچاقچیان موادمخدر

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف بيش از 4 كيلوگرم موادمخدر صنعتي در بازرسي از يك باب منزل و معرفي متهمان به مرجع قضائي خبر داد.
سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پي دريافت خبر فعالیت افرادي در امر توزیع موادمخدر در شهرستان صومعه‌سرا، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پليس مواد مخدر صومعه‌سرا با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهمان مورد نظر و محل سکونت آنها را شناسایی كرد افزود: ماموران پليس با هماهنگی قضائی متهمان را در منزلشان دستگير كردند.
سرهنگ وهاب‌زاده گفت: در بازرسي از منزل متهمان، 4 کیلو و 422 گرم هروئين و شیشه و 6 دستگاه ترازوي توزین مواد مخدر نيز كشف شد.
وی بيان داشت: متهمان 32، 42 و 48 ساله پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.
سرهنگ وهاب‌زاده در پايان با تاكيد بر عزم جدي پليس در مبارزه با پديده شوم موادمخدر از مردم خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.