×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
دلخوش: رای به لاریجانی بيانگر استقلال نمايندگان مجلس دهم است

به گزارش میرزا کوچک نیوز،نماينده مردم صومعه سرا با بيان اينكه بیشتر نماینده هاي مجلس دهم مستقل هستند، گفت: رای به آقای لاریجانی نشان داد که مجلس استقلال خود را دارد.

سيد كاظم دلخوش نماينده مردم صومعه سرا در مجلس دهم، پيرامون تركيب هيئت رئيسه موقت مجلس دهم اظهار داشت: معمولا انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخاب مردم به ویژه در شهرهای کوچک کشور با ديدگاه و رويكرد سیاسی صورت نمي گيرد؛ به ویژه امروزه شرایط کشور به نحوي است که مردم بیشتر به دلیل مشکلات و مسائل خود نمایندگانشان را انتخاب می کنند. وي با اشاره به سياسي كردن فضاي حاكم بر مجلس دهم از سوي برخي جريانات كشور، افزود: همواره یک تعدادی درمجلس سیاسی هستند یا چپند و یا راست؛ اما مسئله بارز حال حاضر مجلس اين است كه چپ و راست پارلمان قالبا نیروهای معتدل و خوبی هستند که می توانند در کنار یکدیگر حضور داشته و فعاليت كنند.

دلخوش با بيان اينكه بیشتر نماینده هاي مجلس دهم مستقلند، تصريح كرد: رای به آقای لاریجانی نشان داد که مجلس استقلال خود را دارد. وی تاكيد كرد: ما همواره به دنبال آن بودیم که آقای لاریجانی ریاست مجلس را برعهده داشته باشد و معتقدیم وي فردی است که توانست در مسئله برجام به دولت کمک و آرامشی را بر فضاي مجلس حاكم كند که این آرامش برای دولت و مجلس یک نعمت است.

نماينده مردم صومعه سرا در پايان خاطرنشان كرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید مجلس با دولت همکاری داشته باشد ما نيز تعامل و همکاری با دولت را جزو وظایف خود می دانیم./دانشجو

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.