×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شهدا سند عزت وافتخار ایران اسلامی هستند

سرهنگ کیاعاشوری در جلسه شورای اداری صومعه سرا با اشاره به برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: اینگونه کنگره ها که به صورت ملی در سطح استان برگزار می شود نیاز به مقدمات دارد.

وی با بیان اینکه کنگره برای کسانیست که به عنوان سندعزت و شرف افتخار ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ این کشور ثبت شده اند، افزود: شهدا قله‌های بی‌مثال فضیلت‌های الهی را برای ما آفریدند و برای همیشه سبب ضمانت انقلاب ما شدند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به مقدمات این کنگره در شهرستان ها به وسیله برگزاری یادواره های شهدا، گفت: ۲۴ دی ماه ۲ یادواره شهدا در بخش اباتر و گوراب زرمیخ این شهرستان برگزار می شود.

عاشوری تصریح کرد: ادامه یادواره‌ها و برنامه‌ها به یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۰۰شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا در اسفندماه می‌رسد که از همه مسئولان درخواست می‌شود تا در این راستا نهایت همکاری را داشته باشند تا یادواره خوبی در سطح شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه عکس‌های شهدا در یک سبک خاصی تعریف شده و تقدیم خانواده معظم شهدا می گردد، خاطرنشان کرد: امروز به عنوان نمونه تمثال شهدا به فرزندان شهدایی که مسئولان ادارات هستند اهدا می گردد.


منبع:واران نیوز

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.