×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شهروندان گیلانی مراقب سارقان مامور نما باشند

سرهنگ مجید رسول‌زاده با بیان اینکه مشاهده پوشش مصوب یا داشتن تجهیزات مربوطه دلیل اعتماد به افراد مدعی مأمور نیست، گفت: شهروندان گیلانی مراقب سارقان مامورنما باشند.

وی افزود: اخیراً مشاهده شده برخی افراد سودجو با عناوین جعلی مانند مأمور پلیس، شبکه بهداشت یا مأمور قرائت کنتور به بهانه‌های مختلف به منزل مسکونی یا در معابر عمومی به شهروندان مراجعه می‌کنند و از ناآگاهی آنها سو استفاده کرده و اموالشان را به سرقت می‌برند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه شهروندان باید قبل از هرگونه همکاری، حتماً کارت شناسایی افراد مدعی را درخواست و با دقت بررسی کنند تصریح کرد: مشاهده پوشش مصوب یا داشتن تجهیزات مربوطه دلیل اعتماد به افراد مدعی مأمور نیست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس برای جلب، توقیف، دستگیری و بازرسی اماکن شخصی، موظف به ارائه حکم قضائی هستند گفت: شهروندان در هنگام مواجهه با افرادی که خود را مأمور معرفی می‌کنند با حفظ خونسردی، حتماً اصالت حکم قضائی و مدارک هویتی فرد مدعی را بررسی کرده و به درخواست آنها برای ورود به منزل، بازرسی اتومبیل یا توقیف اموال توجه نکنند.

سرهنگ رسول‌زاده با تاکید بر اینکه پلیس و دستگاه قضائی با هرگونه جعل و سو استفاده از عناوین نظامی و دولتی، بدون اغماض برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.