×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شهر رشت تحت پوشش دوربین‌های ترافیکی قرار می‌گیرد

به گزارش از میرزا کوچک نیوز به نقل از ایسنا دکتر نجفی به تصویب 30 میلیارد تومان اعتبار برای نصب دوربین در مناطق مختلف شهر رشت اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 95 کل شهر رشت تحت پوشش دوربین‌های ترافیکی قرار می‌گیرد.

 دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در دیدار با مدیران حمل و نقل و پایانه‌های استان که به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار شد، حمل و نقل را در دستیابی به اقتصاد و توسعه پایدار به عنوان یک رکن اصلی توصیف کرد و افزود: بدون حمل و نقل پویا نمی‌توانیم به کشوری رونق یافته همراه با توسعه‌اقتصاد دست یابیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه وجود تحریم‌ها برخی اقدامات به ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل را به تعویق انداخت، اظهار کرد:با بسته شدن پرونده PMD و عملیاتی شدن لغو قطعنامه‌های صادره علیه جمهوری اسلامی ایران فضای جدیدی برای توسعه کشور فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای دنیا تمایل به رشد ایران ندارند،خاطر نشان کرد: با اندیشه دولت تدبیر و امید خیلی از تنگناها برداشته شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت رسیدگی به پایانه‌های مرزی استان تأکید کرد و گفت: مسافران در این پایانه‌ها انتظار دارند نماد بارزی از فرهنگ، اصالت و نیز فناوری‌های نوین جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنند.

دکتر نجفی کاهش تلفات جاده‌ای را از مهمترین مباحث تروما عنوان و تصریح کرد:عدم وجود روشنایی مناسب در جاده‌ها و نیز استفاده از موتور بدون رعایت ایمنی لازم را موارد عمده بروز حوادث جاده‌ای است.

استاندار گیلان به تصویب 30 میلیارد تومان اعتبار برای نصب دوربین در مناطق مختلف شهر رشت اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 95 کل شهر رشت تحت پوشش دوربین‌های ترافیکی قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت فرهنگ‌سازی و تدوین قوانین برای جلوگیری از ورود خودروهای شخصی در ناوگان حمل و نقل تأکید و خاطرنشان کرد: هیچ شهروندی برای تأمین امنیت کامل راضی به استفاده از حمل و نقل با خودروهای شخصی نخواهد بود.

ناصر آل‌محمدی،مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان نیز در ادامه،با بیان اینکه 8 هزار دستگاه خودرو در ناوگان باری و مسافربری در استان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، اضافه کرد: در 8 ماهه نخست امسال 4 میلیون مسافر و 5 میلیون تن کالا جابه جا شده است.

وی تعداد شرکت‌های حمل و نقل کالا در استان را 164 شرکت عنوان کرد و افزود: در راستای حمل و نقل مسافران 108 شرکت مسافربری در حال فعالیت هستند. همچنین به منظور توسعه‌ دولت الکترونیک دریافت بلیط و صدور بارنامه به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.