×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ضعف در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت/ لزوم تقویت این فرهنگ در تفکرات جامعه

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، مهندس علی فتح اللهی عصر امروز در جلسه پشتیبانی ستاد راهیان نور که در سالن جلسات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: 11تن از دلاورمردان سپاه در روزهای اخیر به خاطر دفاع از کشور جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور نشان می دهد که مسیر دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و بسته نشده است، افزود: تفکرات شومی که دشمنان انقلاب اسلامی برای ایران دخرند هیچگاه پایان ندارد.

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد: توهین های استکبار جهانی نسبت به کشورایران نشان دهنده این موضوع است که آنها چیز مهمی را از دست داده اند و برایشان قابل پذیرش نیست زمانی اداره کننده کشورمان بودند اما امروز ما در برابر این ابرقدرت ایستادگی کرده ایم و شکستشان داده ایم.

فتح اللهی تصریح کرد: اتحادیه اروپا در برابر ادعای امریکا کم آورده اما ما به برکت خون شهیدان با سربلندی در برابر این ابرقدرت ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه امریکا در تفکرات خود مباحثی را دنبال می کند که به ایران در زمینه های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ضربه بزند، خاطرنشان کرد: جنگی که امروز از نظر غیرنظامی داریم بسیار سختتر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار صومعه سرا بر لزوم آشنا کردن نسل جوان با تفکرات فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که شهدا با دست خالی و سن کم کارهایی کردند که تمام تجهیزات و امکانات دنیت نتوانست در برابر اراده شان ایستادگی کند.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه باید اندیشه های دفاع مقدس را در خود تقویت کنیم، افزود: ما در زمینه انتقال ایثار و شهادت ضعیف عنل کرده ایم و آنطور که باید و شاید به آن نپرداخته ایم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.