×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مدارس و مراکز آموزشی شهرستان صومعه‌سرا از امروز بازگشایی شد

حسین بالو اظهار کرد: تلاش‌های مجاهدانه فرهنگیان در دوره شیوع ویروس کرونا مانع از تعطیلی روند آموزش و یادگیری دانش‌آموزان شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور ارتقای کیفیت فرایند یاددهی – یادگیری و جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش‌آموزان، از امروز(یکشنبه، 14 فروردین)، تمامی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی گفت: همه عوامل اجرایی، تربیتی و آموزشی مدارس و همچنین کلیه دانش‌آموزان طبق جدول برنامه هفتگی در مدارس حضور می‌یابند و از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه شاد درصورت نیاز صرفاً به عنوان ابزار مکمل آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالو با تاکید به حضور منظم دانش‌آموزان در مدرسه و کلاس‌های درس تصریح کرد: درصورتی که دانش‌آموزی مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا بیماری زمینه‌ای باشد، با تایید پزشک و رضایت والدین می‌تواند از بستر شبکه شاد آموزش‌های لازم را ببیند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ارزیابی‌ها و شواهد موجود نشان می‌دهد که تعطیلی کامل مدارس و ارائه آموزش‌ها تنها از طریق فضای مجازی، موجب دوری کودکان و نوجوانان از اجتماع همسالان می‌شود و صدمات جسمی و روانی جبران‌ناپذیری بر آنان وارد می‌کند بیان کرد: مدیران مدارس نسبت به برگزاری نشست‌های مجازی جهت تبیین اهمیت موضوع بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدارس و اقناع سازی خانواده‌ها به جهت همراهی و مشارکت در این امر، در اسرع وقت با حضور رؤسا و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس برای والدین اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در نحوه آموزش‌های حضوری دانش‌آموزان، تابع مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و در صورت اتخاذ تصمیمات جدید فقط از طریق مراجع رسمی وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.