×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها

سید پرویز فتاح عصر سه‌شنبه در نشست با مددجویان کمیته امداد گناوه اظهار داشت: خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است و باید در این راستا از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی تکریم ارباب رجوع را یک وظیفه عمومی برشمرد و ادامه داد: در نظام اداری با به مسائل اخلاقی و تکریم ارباب رجوع تلاش ویژه‌ای صورت گیرد و تکریم فقرا و محرومان مد نظر باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تامید بر اینکه پیشرفت و سرافرازی نظام اسلامی نیازمند تکریم مردم است، اضافه کرد: باید شرایط به گونه‌ای باشد که مسئولان برای رفع مشکلات محرومان و نیازمند به خانه آنها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد کمیته امداد در استان بوشهر بالاتر از تعهدات این نهاد بوده است،‌ تاکید کرد: در راستای کمک به نیازمند باید دولت و مجلس همراهی و همکاری خوبی را داشته باشند. سال گذشته شاهد افزایش سه برابری مستمری مددجویان بودیم.

فتاح از افزایش ۱۴.۵ درصدی مستمری مددجویان خبر داد و اضافه کرد: در راستای توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری در سال جاری شاهد تصویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خواهیم بود.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان به مددحویان نیازمند اشتغال، افزود: در پرداخت وام اشتغال به مددجویان باید دقت کافی صورت گیرد و باید به سمت اشتغال پایدار حرکت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها خبر داد و گفت: واحدهای مسکن نیمه‌کاره در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد تا تکمیل شوند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.