×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نامه نگاری عربستان با ایران بر سر یمن از سیاست های چندگانه ریاض است

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سید کاظم دلخوش اباتری در خصوص نامه نگاری جانشین ولیعهد عربستان با ایران برای حل بحران یمن گفت: عربستان از شرایط‌ و فضاهایی که در منطقه ایجاد می شود تلاش دارد به نفع خود بهره برداری کند، چرا که حکام عربستان به دنبال حفظ خود هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بر حکام عربستان فشار سیاسی وارد شود گامی بر می دارند، ادامه داد:نامه نگاری اخیر عربستان با ایران نیز بر اساس فشاری سیاسی است که از جنگ یمن بر آنها وارد شده است و می خواهد با کمک و قدرت ایران مشکل پیش روی خود را حل کنند.

وی تاکید کرد: ایران هرگز برخوردهای غیر انسانی عربستان با ملت را فراموش نخواهد کرد اما برخی افراد نادان با بالا رفتن از دیوار سفارت عربستان باعث شدند تمام رفتارهای غیر انسانی ریاض در مقابل ایران از اذهان عمومی دنیا پاک و ایران مقصر جلوه داده شود.

دلخوش با تاکید بر اینکه نامه نگاری اخیر عربستان از جمله  سیاست های چندگانه دولت ریاض است، ادامه داد: درخواست از ایران برای حل بحران یمن به نوعی اعتراف عربستان به قدرت ایران در منطقه است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: عربستان برخلاف تصوری که داشت از عهده جنگ با یمن بر نیامده است و بر همین اساس تحت فشار قرار گرفته و خواهان حل این بحران با قدرت ایران است./خانه ملت

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.