×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ورود روزانه ۲۵۰۰ خودرو به شهرک تاریخی ماسوله

آقاجانی، شهردار ماسوله با تبریک سال نو، اظهار کرد: شهرک تاریخی ماسوله برای مسافران داخلی و خارجی نامی آشنا است.

وی با بیان اینکه اکثر مسافرانی که در استان گیلان حضور پیدا می‌کنند از شهرک تاریخی ماسوله دیدن می‌کنند، افزود: گردشگران زیادی در ایام مختلف سال و به خصوص در تعطیلات نوروزی و تابستان در این شهرک حضور پیدا می‌کنند.

شهردار ماسوله با بیان اینکه شهرداری و سایر دستگاه‌ها امکانات لازم را برای گردشگران مهیا کرده‌اند، گفت: شهرک ماسوله بالغ بر 3 هزار سال قدمت دارد.

آقاجانی با بیان اینکه ماسوله دارای مواهب طبیعی بسیاری است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، تصریح کرد: آسیاب آبی، موزه و بام خانه‌های ماسوله از جمله جاذبه‌های این شهرک است.

وی با بیان اینکه تنوع غذایی زیادی هم در این منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این شهرک بحث پارکینگ بود که از ماه‌های گذشته این اقدام صورت گرفته که پارکینگ به این شهرک اضافه کرده‌ایم.

شهردار ماسوله با بیان اینکه در سال 97 به صورت روزانه بیش از 2500 خودرو وارد این شهرک و خارج شده است، اظهار کرد: اوج ترافیک این شهرک از ساعت 13 تا 19 است، که از همه گردشگران خواهش می‌شود در زمان مدیریت کنند.

آقاجانی با بیان اینکه گردشگران ساعت ورود خود را به اول صبح یا غروب تغییر دهند تا با مشکل پارکینگ مواجه نشوند، افزود: در تلاشیم پارکینگ‌های دیگری را در مجموعه شهری این شهرک برنامه ریزی کنیم تا گردشگران از امنیت کامل برخوردار شوند./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.