×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
وزیر اطلاعات: تا زمانی که بوی شهادت هست مردم ایران روی اسارت نمی بینند

حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز (۲۷ خرداد) در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) در رشت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون وزارت اطلاعات بیش از 200 شهید، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: در طول چهار سال خدمت بنده در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، اولین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند که یکی از این شهدای مدافع حرم گیلانی است.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: شهید عشوری، بعد از ضربه زدن وزارت اطلاعات به بیش از 120 تیم تروریستی، در مصاف با تروریست‌ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام علوی با یادآوری این فرموده امام راحل که دعا کردند خدایا درب شهادت را به روی ملت ما نبندد، گفت: وقتی خون شهید و شهادت در رگ‌های جامعه اسلامی به جریان می‌افتد؛ حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما شهدایمان را از دست نداده ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

وزیر اطلاعات به خانواده شهید عشوری تبریک و تسلیت گفت و افزود: تبریک می‌گویم در این شرایط فرزندی غیور از دیار میرزا کوچک خان را تقدیم این انقلاب کرده‌اند.

پیکر مطهر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) که در عملیات اخیر وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار شهید شده، صبح امروز (شنبه) از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع شد.

همچنین مراسم خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز (۲۷ خرداد) در زادگاهش شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.