×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
پیش بینی ورود دو میلیون مسافر به گیلان در تعطیلات عید فطر

محمد احمدی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر گیلان به اوج حضور مسافران از سه‌شنبه هفته جاری در گیلان اشاره کرد و بیان داشت: سه موضوع نشاط اجتماعی، گردشگری خانوادگی و مسائل اقتصادی برای استان‌های گردشگرپذیر مبنای فعالیت‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به وجود 280 کیلومتر ساحل در گیلان اشاره کرد و گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده پنج روز تعطیلی در پیش داریم و پیش‌بینی می‌شود یک‌ میلیون و 600 هزار تا دو میلیون مسافر وارد استان شوند.

احمدی‌پور تصریح  کرد: در ایام تعطیل با توجه به ورود دو میلیون گردشگر به گیلان نیاز است توجه ویژه‌ای به شکل مثبت با اهداف اجتماعی در راستای ارزش‌های اسلامی داشته باشیم.

وی با تأکید بر آماده کردن طرح‌های دریای گیلان در دو روز آینده اظهار کرد: هجوم اصلی مسافران به طرح‌های دریا است و شهرداران و فرمانداران باید نقص این طرح‌ها را برطرف کنند.

احمدی پور با اشاره به گزارش شورای اجتماعی کشور خدمت مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شورای اجتماعی کشور ارتقاء پیدا کرده است و به ریاست رئیس جمهور تشکیل می‌شود.

وی خواستار تغییر نگرش‌ها در مسائل اجتماعی با حفظ تمام ارزش‌ها، اعتقادها، رسم‌ها و عرف در جامعه در برخی از مقاطع زمانی در گیلان شد و ادامه داد: در مدت چهار روز، دو میلیون مسافر وارد استان می‌شوند و دستگاه‌های متولی اجتماعی، فرهنگی و هنری باید در خود تغییر نگرش ایجاد کنند.

احمدی‌پور با اشاره به نارضایتی در کنترل قیمت‌ها در سال گذشته تصریح کرد: باز بودن مساجد و بقاع متبرکه به صورت 24 ساعته از موضوع‌های مهم در استان است و در مجموع شرایط برای ورود مسافران به گیلان مهیا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه در برخی از مواقع تغییر نگرش‌ها مشکلی به وجود نمی‌آورد، گفت: در شب‌های گذشته در مسابقات والیبال اجازه حضور خانم‌ها داده شده است.

احمدی پور خاطرنشان کرد: ارزیابی دو شب گذشته این بوده است، میزان نوع رفتار جوانان در سالن‌ها بهتر از مواقعی است که خانم‌ها حضور نداشتند./ایلنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.