×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کشاورزی گیلان را سیاسی نکنیم

مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان در رشت اظهار داشت: تجارت رکن اصلی رونق اقتصادی در استان گیلان است.

استاندار گیلان ارتباط با کشورهای همسایه را عاملی برای رشد تجارت در استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: موانع موجود در حوزه صادرات و حوزه گمرکات باید شناسایی و برطرف شود.

وی با اعلام اینکه شهرستان آستارا در آینده به منطقه ویژه اقتصادی استان گیلان تبدیل می‌شود عنوان داشت: محدوده توسعه اقتصادی این شهرستان باید شناسایی و با رفع موانع، زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در آن ایجاد شود.

سالاری با تاکید بر اینکه توسعه استان گیلان نیاز به هدف‌گذاری‌های دقیق دارد ابراز داشت: به زودی اجلاس و نشستی در راستای توسعه روابط میان روسیه و استان گیلان برگزار می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه جدی به صادرات کالاهای تولیدی استان گیلان به کشورهای همسایه تصریح کرد: کشاورزی استان گیلان را نباید سیاسی کنیم زیرا سیاسی شدن این حوزه به کشاورزان ضربه وارد می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه کشاورزی و کشاورزان خاطرنشان کرد: به‌جای سیاسی‌کاری و بروز رفتارهای سیاسی باید به منفعت کشاورزان و تولیدکنندگان توجه شود.

منبع خبر : تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.