×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
کمبود ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی از عوامل وجود بحران در صومعه سرا

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز ، سید جلال سیدمحمدی ظهر امروز (شنبه 26بهمن) در جلسه ستاد بحران که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: مشکلات پیش آمده از بارش برف شدید در شهرستان در حال رفع شدن است.

وی بیشترین مشکلات این بحران را در حوزه برق دانست و افزود: علی رغم اینکه نیروهای کمکی از شهرستان ها و استان های دیگر به این شهرستان آمدند اما خسارت زیادی به شبکه های برق وارد شد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه به دنبال قطعی برق، آب شرب هم قطع شد و مردم گلایه هایی داشتند که به جا بود گفت: 95 درصد مشکلات حوزه برق رفع شد که مابقی هم امروز درست می شود.

سیدمحمدی از کمبود ماشین آلات راهداری و کمبود نیروی انسانی در حوزه برق خبر داد و تصریح کرد: بیش از 170 تراکتور توسط دهیاری ها و مردم پای کار آمد تا توانستیم مسیرهای شهری و روستایی را بازگشایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیار خوب مدیریت بحران بازگشایی شریان اصلی فومن به پونل و پیربازار به ضیابر بود که در کل بحران در این مسیر تردد به راحتی انجام می گرفت.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه امروز این شهرستان با تلاش های شبانه روزی به حالت عادی بر میگردد افزود: بر اساس گزارش ایستگاه هواشناسی 65 سانت برف در شهر صومعه سرا و یک متر برف در روستاهای حاشیه تالاب باریده بود .

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.