×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
16 آذر روز تجدید میثاق با شهدای دانشجو است

معاون فرماندار صومعه‌سرا گفت: دانشگاه‌ها و دانشجویان باید نسبت به امور سیاسی و اجتماعی کشور خود آگاه باشند و حضوری فعال و مثمر ثمر داشته باشند، زیرا ایران از جایگاه خاصی در سطح بین‌الملل برخوردار است.

دکتر سجاد کریمی، معاون فرماندار شهرستان صومعه‌سرا ، با بیان اینکه همواره دانشجو در تمام برهه‌های تاریخی ایران موثر در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور بوده است و خواهد بود، اظهار کرد: حرکات و فعالیت‌های سیاسی و علمی دانشجویان نقش تعیین‌کننده‌ای را در سرنوشت کشور ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان می‌توانند سرنوشت کشور خود را رقم زنند، افزود: در مباحث علمی، دانشگاه پیشگام در عرصه علم عمل می‌کند و انتظارست که بر مبنای رویه‌ها و اصول علمی گام بردارد.

کریمی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر سیاسی بودن دانشگاه است، نه اینکه ابزاری دست سیاسیون باشد، یعنی دانشگاه‌ها و دانشجویان باید نسبت به امور سیاسی و اجتماعی کشور خود آگاه باشند و حضور فعال و مثمر ثمر داشته باشندف چراکه ایران از جایگاه خاصی در سطح بین‌الملل برخوردار است و در سطح معادلات منطقه می‌تواند اثرگذار باشد.

معاون فرماندار صومعه‌سرا در پایان روز دانشجو را روز تجدید میثاق با شهدای دانشجو و ارزش‌های اسلامی دانست و بیان کرد: فضای دانشگاه فضایی علمی است که در آن جریانات سیاسی به واسطه عملکرد خود دانشجویان شکل می‌گیرد، دانشگاه یک الگوی علمی برای کشور است و برای عمق بخشیدن به علم و دانش باید بر کیفیت‌بخشی دانشگاه‌ها تاکید شود، چراکه اهمیت کیفیت‌بخشی دانشگاه‌ها در کنار کمیت‌ها سبب می‌شود نسبت به ایجاد تغییرات در دانشگاه‌ها و کشور امیدوار باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.