×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برگزاری آزمون برای ۲۱۴۲ دانش آموز پایه نهم و دوازدهم صومعه سرایی

حسین بالو ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری امتحانات پایانی خرداد ماه، اظهار کرد: امتحانات نهایی خرداد ماه امسال در پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری و سایر پایه‌های تحصیلی به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۴۲ دانش آموز در این دو پایه تحصیل می‌کنند، افزود: از این تعداد ۸۳۱ دانش آموز در امتحانات پایه دوازدهم در ۱۳ حوزه امتحانی و هزار و ۳۱۱ دانش آموز نیز در پایه نهم امتحان می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا بیان کرد: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی، تمام حوزه‌های امتحانی از تهویه کافی و فضای مناسب برخوردار بوده و در هر حوزه دانش آموزان با فاصله دو متر از یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و عوامل اجرایی هنگام ورود به حوزه‌های امتحانی توسط مراقبین بهداشت و سلامت مورد تب سنجی قرار گرفته و در طول برگزاری آزمون‌ها بر استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی نظارت کافی صورت می‌گیردو به طور مستمر و پس از هر امتحان نظافت و گندزدایی حوزه‌ها انجام می‌شود.

بالو تصریح کرد: طراحی سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و سوالات پایه نهم نیز به صورت هماهنگ شهرستانی توسط طراحان سوال منطقه بر مبنای آموزش در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.