×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بیش از ۴۰ هزار شهروند صومعه سرایی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر:رئیس اداره  تامین اجتماعی شعبه صومعه سرا در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی اظهار داشت :سازمان تامین اجتماعی بزرگترین  سازمان بیمه گر کشور است که به صورت عمومی و غیر دولتی اداره می شود و منابع آن از محل حق بیمه های پرداختی بیمه شدگان و کارفرمایان تأمین می گردد.
سید ابراهیم عظیمی افزود :هدف شعبه صومعه سرا ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان محترم  و افزایش بهره وری می باشد .
وی ارائه خدمات را در این شعبه مطلوب ارزیابی کرد و افزود : جمعیت  تحت پوشش تامین اجتماعی صومعه سرا در پایان سال گذشته ، ۱۳هزارو ۹۵۱ نفر بیمه شده اصلی و ۳۱۰۶  نفر مستمری بگیر است که با احتساب افراد تبعی ، جمعیت بهره مند از خدمات درمانی این شعبه به ۴۰هزار و۹۹۶  نفر می رسد .
عظیمی با اشاره به اینکه مجموع حق بیمه های دریافتی در شعبه صومعه سرا تنها ۷۵ درصد هزینه های تعهداتی تامین اجتماعی را پوشش داده است افزود :
مجموع پرداختی بابت تعهدات کوتاه مدت شعبه صومعه سرا در سال ۹۴ بالغ بر ۴۲ میلیارد ۸۱۰ میلیون ریال و مجموع پرداختی بابت تعهدات بلند مدت شعبه صومعه سرا در سال ۹۴ بالغ بر ۳۵۵ میلیارد و۲۳۹ میلیون ریال بوده است .
وی افزود : به منظور بهره مندی بیمه شدگان از مزایای دفترچه درمانی تعداد ۲۱هزار۶۸۷ فقره دفترچه صادر شده که از آن میان تعداد ۱۹۸۸ فقره برای بار اولین بار صادر گردیده بود .
وی با اشاره به اینکه     سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر همسو با برنامه های دولت در راستای اشاعه خدمات الکترونیکی  اقدامات فراوانی را داشته است افزود : دریافت لیست حق بیمه از کارفرمایان،صدور فیش حق بیمه برا ی بیمه شدگان،پرداخت حق بیمه،مشاهده سوابق بیمه ای ،مشاهده و دریافت فیش مستمری ها ،مشاهده و دریافت احکام مستمری ها ،ثبت اعتراض به سوابق بیمه ای ،ابلاغ الکترونیکی، صدور دفترچه درمانی در تمام شعب کشور بدون در نظر گرفتن آخرین شعبه پرداخت حق بیمه ، از جمله اقداماتی بوده که سبب تسهیل ارائه تعهدات و افزایش رضایتمندی نسبت به توسعه و برقراری شرایط لازم در خصوص بهره مندی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران صورت پذیرفته است .
عظیمی در ادامه به جایگاه  مهم تأمین اجتماعی در قانون اساسی اشاره کرد واظهار داشت : تأمین اجتماعی یک حق برای همه آحاد جامعه است .
وی افزود : مردم شهرستان صومعه سرا می توانند با پرداخت  حداقل ۴۸ هزارتومان  تحت پوشش این سازمان قرار گرفته و از مزایای آن بهره مند شوند .
وی در ادامه افزود : مردم شهرستان صومعه سرا  که جهت آشنایی با انواع نرخ های بیمه ای به شعبه تامین اجتماعی شهرستان صومعه سرا مراجعه نمایند

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.