×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تلفن‌های ثابت و همراه گیلان دچار اختلال شدند

به گزارش میرزا کوچک نیوز،بارش برف شدید امروز بسیاری از نقاط گیلان را تحت تأثیر قرار داد و موجب قطع برق در برخی مناطق و تعدادی از مراکز مخابراتی استان شده است.

به دلیل قطع برخی از مراکز مخابراتی و سایت‌های BTS تلفن همراه اختلالاتی در ارتباط مشترکان تلفن‌های ثابت و همراه در گیلان به وجود آمده است.

نادر صالح مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات گیلان درباره اختلالات ایجاد شده در تلفن‌های ثابت و همراه این استان، اظهار کرد: پس از برقراری جریان برق مراکز مخابراتی در اسرع وقت نسبت به از سرگیری ارتباط خطوط مشترکان گیلان اقدام می‌شود.

به گزارش فارس، طبق اعلام کارشناس هواشناسی گیلان در شبانه‌روز گذشته دیلمان با 25 سانتی‌متر، لاهیجان 20 سانتی‌متر، ماسوله 20 سانتی‌متر آستارا 18 سانتی‌متر برف باریده است.

در مناطق کوهستانی گیلان از جمله ارتفاعات تالش بیش از 55 سانتی‌متر برف باریده و در منطقه «شوک ـ ملکوت» 10 سانتی‌متر و «بلوردکان ـ خصیل‌دشت» املش 15 سانتی‌متر برف بر زمین نشسته است.

صومعه‌سرا نیز به دلیل بارش برف سفیدپوش شده و در محور «پونل ـ خلخال» برف شدید ادامه دارد و ارتفاع آن به 50 سانتی‌متر رسیده است.

محور «بهارستان ـ آقچای» 35 سانتی‌متر برف باریده و در آستانه‌اشرفیه نیز تاکنون 25 سانتی‌متر برف بر زمین نشسته و لنگرود با 15 سانتی‌متر برف سفیدپوش شده است.

بارش برف همچنان در تمام نقاط گیلان ادامه دارد و طبق اعلام کارشناس هواشناسی سامانه ناپایدار فردا از استان خارج می‌شود.


منبع:فارس

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.