×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تمام روستاهای بخش میرزاکوچک جهت پیشگیری از جرم مجهز به دوربین مداربسته می‌شوند

فرزاد امدادی، بخشدار میرزا کوچک ظهر امروز ( 18مرداد) در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در محل بخشداری گوراب زرمیخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: پیگیری و مطالبه گری از زبان مردم از وظایف مهم خبرنگاران است که اصحاب رسانه صومعه‌سرا به خوبی این موضوع را پیگیر هستند.

وی با اشاره به عملکرد بخشداری میرزا کوچک در چند ماهه اخیر، افزود: با همت نماینده محترم مسیر اصلی روستای مرکیه به صومعه سرا به طول 5 و نیم کیلومتر، روکش آسفالت و لوله گذاری توسط آب و فاضلاب روستایی انجام شده است،همچنین مسیر پشتیر به گوراب زرمیخ به طول 4کیلومتر،مسیرهای داخلی روستای مرکیه حدودا 5 کیلیومتر ،روکش آسفالت و از دیگر اقدامات میتوان به زیر سازی مسیر های روستای تنیان به طول 17 کیلومتر،عظیم سرا(پشتمسار)3کیلیومتر و قیر پاشی مسیر ولد به طول 4کیلیومتر اشاره کرد.

بخشدار میرزاکوچک با بیان اینکه در روستای تنیان پارک ساحلی با اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان که از استانداری تامین اعتبار شد، ایجاد شده است، گفت: با پیگیری دهیاران کل روستاهای بخش میرزا کوچک تا پایان این ماه مجهز به دوربین مدار بسته می‌شوند.

امدادی با بیان اینکه 20 روز از نصب دوربین‌های مدار بسته در نیمی از روستاهای این بخش گذشته و تا کنون شاهد هیچگونه سرقت و … نشده‌ایم، تصریح کرد: بودجه خرید دوربین های مدار بسته توسط دهیاری ها تامین می شود.

وی با بیان اینکه در صددیم در روستاهای مرکیه، پشتیر، تنیان و شهر گوراب زرمیخ به صورت پایلوت طرح «پلیس محله» اجرا شود، خاطرنشان کرد: پلیس محله سبب کاهش جرم در روستاها می‌شود.

وی پیگیری ضعف برق در روستاهای این بخش را یکی از دغدغه های دولت در این بخش برشمرد و اظهار داشت: تا کنون اقداماتی نظیر نصب ترانس و کابل های خودنگه دار و … در این بخش صورت گرفته و در ایام آتی نیز این اقدامات ادامه خواهد داشت.

همچنین فرزاد امدادی از اقدامات و تلاش های نماینده شهرستان جهت پیگیری برای تخصیص اعتبارات جهت رفع موانع و مشکلات بخش میرزاکوچک تشکر کرد.

در پایان این مراسم از جمعی از فعالان رسانه ای با اهدای هدایایی تقدیر شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.