×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا معرفی شد

به گزارش میرزا کوچک نیوز،طی مراسمی با حضور رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا معرفی شد.
شهاب شریعتی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول این مدت، اظهار داشت:  دفاع مقدس را باید به عنوان یک مکتب دانست و باید با زنده نگه داشتن فرهنگ و موضوعات مرتبط با دوران دفاع مقدس راه نفوذ دشمنان را بست چرا که دشمن در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن این اتفاق مهم ملی بوده و بایستی آموزه های آن را جهت لزوم حفظ ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس، به نسل های آینده انتقال دهیم.
وی  مهلت ثبت نام در رشته های کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی را تا تاریخ نهم مهرماه خواند و گفت: با توجه به فرصت باقی مانده برای علاقه مندان به ادامه تحصیل در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان جهت افزایش مساعدت به  فرزندان این مرز و بوم و جلب رضایت آنان اقدام به کاهش شهریه تا ۴۰ درصد در بعضی از رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی را کرده است. لذا این علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org  و ثبت نام در یکی از مقاطع و رشته های مورد علاقه اقدام کنند.
رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه موجود در آن و استفاده از کارکنان مجرب و اساتید متخصص در جهت ارتقای کیفیت  خدمات آموزشی خود تلاشی روزافزون کرده است.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات محمد صادق یحیی پور در سمت سرپرستی واحد صومعه سرا تقدیر و تشکر شد و علیرضا علمیه به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا معرفی شد./واران خبر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.