×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
سامانه ثبت‌نام الکترونیکی خبرنگاران دهه فجر گیلان راه‌اندازی شد

میرزا کوچک نیوز:سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عصر امروز در جریان راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام الکترونیکی خبرنگاران دهه فجر گیلان اظهار کرد: امسال کارت خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت الکترونیکی در استان صادر می‌شود.

قاسم مصفا صدور کارت خبرنگاری را به منظور ساماندهی اصحاب رسانه برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با ورود به سامانه الکترونیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مشخصات فردی خود را وارد کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند.

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام خبرنگاران برای صدور کارت خبرنگاری به منظور پوشش برنامه‌های انتخاباتی در گیلان از جمله اهداف راه‌اندازی سامانه مذکور است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نخستین کنگره ملی شهدای گیلان در اردیبهشت ماه سال ٩٥ در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های کنگره مذکور با استفاده از اطلاعات سامانه الکترونیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

مصفا با اشاره به اینکه ساماندهی خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان با تجربه خوب کسب شده از سال‌های گذشته در سال جاری اجرایی شده است، بیان کرد: تجربه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در عرصه اطلاع‌رسانی الگویی برای دیگر استان‌ها شده است.

وی بر تداوم برنامه‌های خوب کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و یادآور شد: سال گذشته تعداد ٣٢٠ نفر خبرنگار برای پوشش برنامه‌های دهه فجر در استان ساماندهی شدند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.