×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
فیلم جامه دران در صومعه سرا اکران می شود

به گزارش میرزا کوچک نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

سید محمود رزمگیر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا با اعلام این خبر افزود: بر اساس طرح مذکور، فیلم های روز سینمای ایران به همت این اداره و با همکاری شهرداری صومعه سرا و ستاد اکران های جنبی سینمای ایران، ساعت ٦ عصر روزهای چهارشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری فارابی صومعه سرا به نمایش در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در اولین گام این طرح در صومعه سرا، فیلم سینمایی «جامه دران» به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان و کارگردانی حمیدرضا قطبی، ساعت ١٨ فردا چهارشنبه ٢٣ دی ماه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی صومعه سرا اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی جامه دران فیلمی ایرانی است که در سال ١٣٩٣ ساخته شده است، فیلمنامه این فیلم که اقتباس از کتابی به همین نام  نوشته ی ناهید طباطبایی است را حمیدرضا قطبی و ناهید طباطبایی مشترکاً نوشته اند.

این فیلم روایتگر زندگی زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می برد و حقایقی تازه را کشف می کند… .

مهتاب کرامتی در نقش شیرین، باران کوثری در نقش گوهر، پگاه آهنگرانی در نقش مه لقا و همچنین مصطفی زمانی،  افسر اسلامی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط خواه و الهام نامی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی سینمای روشن با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد اکران های جنبی سینمای ایران در تمامی شهرستان هایی که فاقد سالن سینما هستند برگزار می شود.

در این طرح، فیلم های روز سینمای ایران در مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های مذکور اکران می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.