×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
لزوم ساخت یادمان برای شهدای مدافع حرم/باید به صومعه سرایی های مدافع حرم افتخار کنیم

سال ۹۵ شاید یکی از سالهای خاطره انگیز برای دوستداران شهادت و جنگ در صومعه سرا باشد ، کسانی که هشت سال را در دفاع از کشورشان به سر بردند امسال میزبان ۴ شهید گمنام و ۱شهید مدافع حرم شهرستانشان بودند.

اینکه فداکاری،انقلابی بودن و بصیرت از نسل گذشته یعنی جوانان ۸ سال جنگ تحمیلی به جوانان امروز انتقال پیدا کرده و اینان با علاقه برای دفاع از میهن و اعتقادات خود به جنگ با داعشی های تکفیری میروند بسیاری دلگرم کننده و مسرت بخش است.

امسال شهرستان ما میزبان شهید مدافع حرم “محمد اتابه ” بود، شهیدی که مردم شهرستان صومعه سرا و به خصوص بخش گوراب زرمیخ  با جان و دل از او استقبال کرد.

با نزدیک شدن به سال نو و ورود مسافران به شهرستانمان چقدر خوب میشد اگر تصویر و یا یادمانی برای این شهید بزرگوار در شهرستانمان نصب نشود؛اینکه شهدا به عکس و یادمان نیازی ندارند در آن شکی نیست ،این ما هستیم که به آنها نیاز داریم ،باید با ساخت یادمان و یا نصب بنر هایی از این شهدای مدافع حرم به مسافران بفهمانیم و با افتخار بگوییم که شهرستان ما دارای شهید و مبارز مدافع حرم است.

این افتخار است برای شهرستان صومعه سرا که با گذشت چند نسل از انقلاب هنوز جوانان آن به ندای مظلوم جواب میدهند و برای دفاع از آرمانها و اعتقاداتشان تا آن سوی مرزهای کشورشان رفته و جان میدهند.

خوشبختانه شهرستان های دیگر مثل ماسال برای زیباسازی شهر اقدام به نصب بنر شهدای هشت سال دفاع مقدس کرده  که قابل تقدیر و تشکر است، اما متاسفانه در شهرستان صومعه سرا و به خصوص بخش گوراب زرمیخ  معدود تصویر و بنری از شهید مدافع حرم “محمد اتابه ” به چشم میخورد که باعث ناراحتی است.

مطمئن باشید اگه امروز این مدافعین حرم نبودند همین تکفیری ها در مرزهای کشور عزیزمان دست به جنایت میزدند، امیدواریم با نزدیک شدن به سال نو ادارات مربوط شهرستان دست به کار شده وچهره شهر را تغییر دهند و با ساخت یادمان و یا نصب بنر و تصویر از شهدای مدافع حرم به  وجود این عزیزان در شهرستان خود افتخار کنند.

منبع:واران خبر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.