×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
اعزام زائران در قالب ۷ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور

سرهنگ کیا عاشوری امروز در جلسه پشتیابنی از اردوهای راهیان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با بیان اینکه سرزمین راهیان نور سبب ارتقای معنوی جوانان دهه ۶۰ شد، اظهار داشت: این سرزمین می تواند همات حرکت وضعی را در نسل سوم و چهارم انقلاب نیز داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای راهیان نور، افزود: مقام معظم رهبری وقتی در سال ۷۸ به این مناطق سفر کردند فرمودند؛ من سرزمین شلمچه را یک سرزمین مقدّس میدانم؛ این‌جا نقطه‌ای است که ملائکه‌ی الهی که شاهد فداکاری مخلصانه‌ی این شهدای عزیز بودند، به آن تبرّک میجویند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه در سرزمین نور بهترین جوانان کشور جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند، گفت: خاک پاک این سرزمین آغشته به خون های پاک شهیدان است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه سرزمین راهیان نور تاثیرات معنوی زیادی را بر روی افراد دارد، تصریح کرد: افراد زیادی حاجات خود را از شهدای این سرزمین گرفته اند.

وی، شهدا را امامزادگانی دانست که وصل به مدار مغناطیسی آل لله هستند و می توانند شفیع ما باشند، خاطرنشان کرد: همان طور که جوانان دهه ۶۰ با نگاه نرم معنوی خود توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی دست یابند امروز هم جوانان با این نگاه نرم معنوی می توانند پیروز میدان جنگ نرم باشند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه مسئولان از اردوهای راهیان نور پشتیبانی لازم را داشته باشند، اظهار داشت: ۷ دستگاه اتوبوس از شهرستان صومعه سرا به اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ۶ اتوبوس همزمان با ۲۲اسفند به این مناطق اعزام می شوند، افزود: یک دستگاه اتوبوس همزمان با سال تحویل در آنجا حضور خواهند داشت.

واران خبر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.