×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مردم برای نادر دست‌نشان دعا کنند

فرید درزی مدیرعامل رایکا بابل در گفت‌وگو با شبکه رادیو ورزش در مورد شرایط جسمانی نادر دست‌نشان اظهار داشت: متأسفانه سطح هوشیاری این مربی بالا نیست و او به کما رفته است. البته پس از اتصال دستگاه‌ها به ایشان شرایط ریه‌هایش بهبود یافته و ریه‌های او برگشته است. با این حال مردم برای این مربی خوب ما دعا کنند.

وی افزود: دو هفته پیش با او جلسه‌ای داشتم که حالش چندان خوب نبود و تست اولیه او در کرونا منفی اعلام شد ولی پاسخ تست دومش مثبت بود. همه ما برای این پیشکسوت خوب فوتبال دعا می‌کنیم.

تکذیب شایعه به کما رفتن نادر دست‌نشان

نادر دست‌نشان سرمربی باسابقه فوتبال کشور با تشخیص پزشکان برای بهبود روند درمان در شرایط خواب مصنوعی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم دسته اولی رایکا و پیشکسوت باسابقه فوتبال مازندران که از یک هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده بود، امروز پنجشنبه برای تسریع در روند درمان و کمتر شدن عوارض درگیری ریوی ناشی از کرونا به خواب مصنوعی برده شد و به گفته برادرش خبرهای منتشر شده مبنی بر به کما رفتنش صحت ندارد.

رحیم دست‌نشان عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا شایعات مطرح شده درباره نوسان ضربان قلب و به کما رفتن برادرش را تکذیب کرد و گفت: واقعیت این است که آخرین وضعیت جسمی نادر را نه می‌توان خوب توصیف کرد و نه بد ، اما خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر نوسان شدید قلب و وخیم شدن حال او درست نیست.

این پیشکسوت فوتبال افزود: در حال حاضر به گفته کادر درمان هم کلیه‌های نادر خوب کار می‌کند و هم قلب او بدون مشکل در حال کار کردن است ، اما با توجه به درگیری ریه برای این که بدن فعالیت کمتری داشته باشد و به ریه نیز فشار کمتری وارد شود به تشخیص پزشکان نادر در وضعیت خواب مصنوعی قرار گرفت و به گفته پزشکان پس از بهتر شدن وضعیت درگیری ریه از خواب مصنوعی خارج می‌شود.

برادر دست نشان درباره آخرین میزان درگیری ریوی برادرش هم توضیح داد : با توجه به انتقال نادر به بخش مراقبت‌های ویژه و ممکن نبودن انجام سی‌تی‌اسکن ، فعلا همان ۳۵ درصدی که پیش‌تر در سی‌تی‌اسکن مشخص شده بود اعلام شده است ، اما با توجه به این که کرونا قابل پیش‌بینی نیست، ممکن است این درگیری بیشتر شده باشد.

دست‌نشان با اشاره به پیگیری‌های ویژه مسئولان استان و شهرستان و کادر پزشکی برای رسیدگی به وضعیت نادر ، اظهار کرد: استاندار مازندران پیگیر وضعیت حال نادر است و دکتر اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران همراه با دکتر اولادی رئیس بیمارستان رازی قائمشهر وضعیت او را به طور مستمر پایش می‌کنند. فرماندار قائمشهر نیز به عیادت نادر رفت و از نزدیک در جریان رسیدگی به شرایط درمانی او قرار گرفت.

وی افزود : قرار بود دستگاهی هم برای نادر تهیه شود که با مساعدت و همراهی مسئولان این دستگاه تهیه شده است. امیدواریم با کمک خداوند، تلاش کادر درمان و دعای مردم حال این چهره برجسته ورزشی استان و کشور بهبود یابد.

منبع خبر : دیار میرزا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.