×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن در صومعه‌سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز:دکتر سجاد کریمی پاشاکی معاون فرماندار صومعه‌سرا در مراسم افتتاح عملیات اجرایی سرشماری حضوری نفوس و مسکن صومعه‌سرا اظهار کرد:سرشماری یکی از ملاک‌ها برای برنامه‌ریزی‌های کشور بوده که آمار حاصل از آن پایه و اساس تصمیم‌گیری‌های کلان کشور را تشکیل می دهد.

معاون فرماندار صومعه سرا سرشماری را لازمه توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود:با توجه به استقبال مردم جهت ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن تصمیم بر تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی تا ساعت 24 جمعه 30 مهرماه گرفته است.

سجاد کریمی پاشاکی به اجرای همزمان سرشماری حضوری و ایننرننی تا جمعه 30 مهر اشاره و خاطرنشان کرد: سرشماری حضوری تا 28 آبان ادامه خواهد داشت؛ لذا خانوارهایی که به صورت اینترنتی نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده‌اند با ارائه کد آماری و خانوارهایی که به صورت اینترنتی فرم سرشماری را تکمیل نکرده‌اند با مراجعه مامورین سرشماری می‌توانند اطلاعات خود را تکمیل و ثبت کنند.

معاون فرماندار صومعه سرا با اشاره به حضور و فعالیت ۳۹ آمارگیر در سرشماری حضوری نفوس و مسکن صومعه‌سرا گفت: تمام سعی مأموران آمارگیر باید دقت درحفظ اطلاعات اخذ شده ازسوی خانوارها باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.