×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
اعلام آماده باش به تمام نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان

ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت استان گفت : در این راستا در تمام مناطقی که احتمال تخلف شکار و صید وجود دارد بصورت ویژه با پشتیبانی نیروهای یگان استان پوشش لازم بعمل خواهد آمد. با توجه به کشفیات ماه گذشته یگان و به جهت بالا بردن سطح حفاظتی مناطق، همکاری گسترده ای با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بعمل آمده است .

اجرای مانور مشترک تالاب با مشارکت نیروی انتظامی و مرزبانی و یگان حفاظت منابع آبزیان و دیگر ارگان های ذیربط نیز که اوایل مهرماه انجام شد در همین راستا بود .

اکبری پور افزود در یکماه گذشته ۲۹ قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز از متخلفین ، کشف و ضبط شد . وی همچنین گفت بیش از ۳۸۰ مورد از انواع ادوات و وسایل شکار و صید غیر مجاز نیز در این مدت توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان توقیف شده و در این راستا ۵۵ نفر نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شده اند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همچنین گفت در مورد برخورد با شکارچیان متخلف و سابقه دار با اطلاعاتی که از مخبرین محلی بدست آمد موفق شدیم چهار نفر از متخلفین با سابقه را شناسایی و با ادله جرم تحویل مراجع قضایی کنیم .

اکبری پور در پایان به شکارچیان متخلف هشدار داد با توجه به افزایش جرایم در نظر گفته شده برای شکار و صید غیر مجاز ، این اداره به هیچ عنوان از دست اندازی و تعدی به محیط زیست استان گذشت نخواهد کرد و با همکاری و همراهی مراجع قضایی و انتظامی با این جرایم برخورد خواهد کرد .

تالاب های صومعه سرا همواره یکی از پرطرفداترین مکانها برای شکارچیان قانونی و غیر قانونی بوده و هر ساله گونه های مختلف جانواری در این فصل سال به این نقاط پناه می آورند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.