×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اجرای طرح «اطعام ملکوتی» و «نذر نان» در مسجد جامع تولم‌شهر

«سیدعباس طبایی» با گرامیداشت دهه ولایت و امامت اظهار کرد: عید سعید غدیرخم یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است که یکی از سنت‌های حسنه در این عید طبق روایات، سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مومن است.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولم‌شهر با بیان اینکه امام صادق(ع) فرمودند: غذا دادن به یک نفر در عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است افزود: به مناسبت عید سعید غدیرخم طرح «اطعام ملکوتی» در مسجد جامع تولمشهر اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «اطعام ملکوتی» احیای سنت فراموش شده اطعام در روز عید سعید غدیر خم است گفت: هر یک از بزرگواران می‌توانند به اندازه وسع و توان در تهیه و توزیع «۱۱۰ پُرس غذا» سهیم باشند.

طبایی با بیان اینکه همچنین طرح «نذر نان» توسط این کانون اجرا می‌شود تصریح کرد: این طرح با مشارکت مردم با هدف توزیع نان نذری در سطح تولم‌شهر در روز عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولم‌شهر با بیان اینکه مردم می‌توانند به هر مقدار که می‌خواهند نذر کنند و هزینه نان را تقبل کرده و در این طرح سهیم باشند خاطرنشان کرد: غلاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۱۱۸۵۱۸۰۳ و ۰۹۰۲۸۵۶۴۴۵۰ تماس حاصل کنند.

وی اظهار کرد: عید غدیر، عید ولایت و بزرگ‌ترین عید تشیع و مسلمانان است که با برگزاری جشن و دادن اطعام می‌توان فرهنگ شادی و اطعام به مسلمانان را در اسلام ترویج کرد

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.