×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
احداث ساختمان اداری بیمه سلامت در صومعه سرا

سید کاظم دلخوش_ نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی_ درجلسه ای که با حضور مدیر کل بیمه بیمه سلامت در فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد اظهار کرد:تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم از محاسن وجود ساختمان ملکی برای ادارات است.

وی ضمن قدردانی ازتلاش اداره کل بیمه سلامت در راستای ملکی سازی ساختمان بیمه سلامت افزود: از آنجا که حوزه سلامت از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است، همکاری لازم را با اداره کل بیمه سلامت استان جهت ساخت ساختمان اداری در شهرستان خواهیم داشت و برای رضایت مندی مردم ازهیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت اقدامات ارزنده ای جهت ارائه خدمات انجام داده است و ظرفیت بالایی در سلامت جامعه داردگفت:عملکرد سازمان بیمه سلامت در توجه به محرومان جامعه قابل تقدیر است و باید روند خدمت رسانی فراگیر و گسترده به همه شهروندان ادامه پیدا کند.

دلخوش تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت در سال‌های اخیر پیشرفت‌ها و اقدامات چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته است، از این‌رو به جرات می‌توان گفت امروز توقعات دولت و مجلس از این سازمان بیمه‌گر با سال‌های پیش‌از این قابل قیاس نیست و مجلس شورای اسلامی از طرحهای بزرگ سازمان بیمه سلامت حمایت می کند زیرا جایگاه بیمه‌ سلامت در ارائه خدمات به مردم مخصوصا قشر آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت است.

دراین جلسه دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گزارش کاملی از اقدامات مهم انجام شده دراداره کل وطرحهای بزرگی را که سازمان بیمه سلامت درجهت خدمت به بیمه شدگان انجام داده را مطرح نمود که می توان از راه‌اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج برای حفاظت از بیمه‌شدگان در برابر هزینه‌های درمان ،استقرار ۱۰۰ درصدی نسخه پیچی الکترونیک در استان،اجرای طرح دارویار وکاهش پرداخت ازجیب بیمه شدگان وپوشش بیمه ای خدمات نا باروری را نام برد.

وی درپایان از همه مسئولین استانی وشهرستانی که درجهت رفع موانع ودراختیارگذاشتن زمین برای ساخت ساختمان بیمه سلامت شهرستان صومعه سرا تلاش می کنند قدر دانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.