×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
رژیم صهیونیستی بیش از تصورات روبه‌زوال است

سعید رحمت زاده پشتیری با یادآوری خاطره دستگیری مقتدرانه عناصر متجاوز نیروی دریایی آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه، از پاسخ هوشمندانه و شجاعانه موشکی و پهپادی دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مواضع رژیم موقت اسرائیل تقدیر کرد و گفت: پیام عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فلسطین اشغالی برای خارجی‌ها، افزایش بازدارندگی و برای مردم ایران ارتقاء عزت ملی بود.

وی درهم‌کوبیده‌شدن گنبد پوشالی رژیم بزدل صهیونیستی توسط موشک‌ها و پهپادهای محور مقاومت را مجازاتی راهبردی برشمرد و افزود: این عملیات منحصربه‌فرد که به‌درستی وعده صادق نام داشت نه‌تنها مجازات اقدام تروریستی در کنسولگری ایران در دمشق بلکه مخابره پیام بازدارندگی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران بود.

به گفته نماینده منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس دوازدهم، عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی، همه مؤلفه‌های لازم برای ارزیابی واکنش ایران به عبور از خطوط قرمزهایش را به دنیا نشان داد.

رحمت زاده پشتیری همچنین بر ضرورت وحدت ملی و هوشیاری محور مقاومت در برابر هر تحرک ماجراجویانه از سوی شیطان بزرگ و روباه پیر تأکید کرد و گفت: گرچه رویارویی عملیاتی ایران در این مقطع پایان‌یافته اما مبارزه با رژیم کودک کش و موقت صهیونیستی همچنان تا نابودی آن ادامه دارد و در صدر مسائل دنیای اسلام خواهد بود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.