×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
افزایش ۱ درصدی دستگیری سارقین نسبت به سال گذشته

امیر وهاب زاده فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا در ۱۸مهرماه طی نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از زحمات ابن  مجموعه، از زحمات و همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی دو طرفه به مردم و نیروی انتظامی قدردانی نمود.

وهاب زاده به افزایش ۱درصدی دستگیری سارقین نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موفقیت را توانسته ایم با کمک و همکاری مردم، شوراها،دهیاران و رسانه ها بدست آوریم و در بسیاری موارد مال مسروقه به مالکین بازگردانده شده خصوصا در بحث سرقت اتومبیل که با گزارش، تحقیق و شناسایی به نتیجه رسیده ایم.

وی به افزایش اعتیاد در بین جوانان و نوجوانان بخصوص اعتیاد به مواد صتعتی اشاره کرد و اظهار داشت:طرح آرامش در شب جهت دستگیری معتادین و موادفروشان در سطح شهر خصوصا اطراف مدارس به اجرا درآمده است همچنین طرحی توسط کارشناسان مشاوره ی نیروی انتظامی با کمک مدیران مدارس،معاونت اجتماعی و پلیس فتا درحال اجرا میباشد که بسیار چشمگیر بوده و توانسته ایم بسیاری از جوانان را که در دام اعتیاد افتاده اند به آغوش خانواده بازگردانیم و بسیاری اختلافات خانوادگی را که منجر به انحراف فرزندانشان می‌شود با مشاوره به صلح و سازش برسانیم تا فرزندان شان آسیب نبینند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به آسیب‌های اجتماعی و جرایم فضای مجازی پرداخت و گفت:از آنجائیکه دشمنان همواره بر روی دانش آموزان و دانشجویان این مملکت تمرکز کرده اند تا آنان را در دام کارهای خلاف بیندازند، شماره مشاورین در اختیار مدیر آموزش و پرورش و مدیریت بهزیستی قرار گرفته تا در مدارسی که نیازمند هوشیارسازی دانش آموزان است تیم مشاوره ای در اختیارشان قرار گیرد.

وهاب زاده در حوزه راهنمایی و رانندگی خاطر نشان کرد:به جهت شکل هندسی شهر و نداشتن پارکینگهای مناسب مشکلاتی بوجود می آید اما برای کاهش خسارات طرح هایی جهت تغییر اشکال هندسی، حذف میادین یا ایجاد میدان و در برخی نقاط یکطرفه شدن مسیر ارائه شده است با توجه به اینکه در سال جاری کاهش متوفی و جرحی نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی افزود:هدف ما اینست چه در بحث جرایم و چه در بحث خواسته های اجتماعی مردم را به آرامش برسانیم. از شخص بنده گرفته چه تمامی نیروهای این مجموعه تماما در خدمت مردم هستیم و همواره تاکید نموده ام درب اتاقمان باید بروی مردم باز باشد خصوصا بروی افرادی که توان گرفتن حق خود را ندارند و از قشر ضعیف جامعه هستند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا آماری از ۶ماهه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته بشرح ذیل ارائه کرد:
افزایش ۳۱درصدی دستگیری سارقین
افزایش ۳۸درصدی دستگیری معتادین
افزایش ۲۱۵درصدی کشف سرقت
افزایش ۳درصدی کشف مواد مخدر
کاهش ۲۸درصدی تصادفات منجر به فوتی و جرحی درون شهری

وی در پایان اظهار داشت:یکی از سیاست‌های نیروی انتظامی تقویت معاونت اجتماعی و همبستگی با اصحاب رسانه در راستای پیشگیری از مشکلات و خطرات است و چنانچه رسانه ها هشدارها و اخبار را  در اختیار مردم و جامعه قرار دهند و مردم هشدارها را رعایت کنند بخش زیادی از حوادث و جرایم رخ نخواهد داد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.