×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
برای تجهیز اراضی شالیزاری تیم قوی داریم

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: برای تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری تیم قوی و آماده به کار داریم.

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از ایسنا:علیرضا شعبان‌نژاد، امروز در جلسه هماهنگی آغاز عملیات اجرایی طرح تجهیز و نوسازی ده‌هزار هکتاری استان که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد، گفت: خوشحالیم که پس از یکسال توقف تجهیز اراضی شالیزاری در گیلان دوباره قوت گرفته است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرای تجهیز ده‌هزار هکتاری اراضی شالیزاری در گیلان گفت: این کار در سطح وسیعی انجام می‌شود و پایه ای محکم برای تجهیز اراضی باقیمانده گیلان در سال آتی خواهد بود.

شعبان‌نژاد ادامه داد:آغاز این پروژه ریسکی بزرگ است اما چون ما تیم قوی و آماده به کار داریم،اجرای این کار را در استان آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به وزیر جهادکشاورزی قول داده‌ام که مطالعات 25هزار هکتار برای تجهیز اراضی امسال انجام می شود،خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به تکمیل زیرساخت های کشاورزی دارد و مصوب شده است تا 50هزار هکتار اراضی شالیزاری گیلان به سرعت تجهیز شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تخصیص اعتبار 70میلیارد تومانی برای مطالعات تجهیز و نوسازی شالیزارهای استان خبرداد و گفت: 17میلیارد تومان دیگر اعتبار برای پرداخت مطالبات سالهای گذشته و کارهای جدید که در برنامه داریم مصوب کرده است.

وی تاکید کرد:وقت برای اجرای این پروژه کم است و پیمانکارانی که فکر می کنند از استطاعت مالی و توان کافی برخوردار نیستند،کنار بکشند.

علیرضا شعبان‌نژاد تصریح کرد:هر پیمانکاری که کار خود را شروع کند باید تا 20بهمن ماه سالجاری پیشرفت فیزیکی پروژه‌اش را به 50درصد برساند و اگر انجام نداده باشد، پروژه از وی گرفته می شود و به پیمانکار بهتری تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد:زمین‌ها باید آب‌تخت شده تا اول اردیبهشت به کشاورزان تحویل داده شود و شن‌ریزی بین مزارع برنج نیز در شهریور ماه سال 95 انجام خواهد شد.

شعبان‌نژاد به پیمانکاران تاکید کرد:اجرای تجهیز اراضی شالیزاری اتوبانی یکطرفه است که راه برگشت ندارد و باید تعامل خوبی با کشاورزان داشته و از توان مالی خود مطمئن باشید.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.