×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مددکاران در خط مقدم خدمت رسانی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان یکی از شاخصه های مددکار محوری این است که قبل از مراجعه نیازمند به کمیته امداد،مددکار بتواند نیازهای اساسی وی را شناسایی و معرفی کند.

علیرضا محمدی در جلسه توجیهی حفاظتی مددکاران این نهاد که با هدف تبیین موضوعات حفاظتی و امنیتی با حضور 130 مددکار برگزار شد با تبریک هفته وحدت و فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی(ص) و امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه مددکاران در خط مقدم خدمت رسانی هستند گفت:ابعاد مختلف توانمندسازی مددجویان هدف غائی و مهم یک مددکار اجتماعی است.

وی افزود:مددکار موفق کسی است که بتواند با الگوگیری از سیره ائمه معصومین(ع)نیازها و توانایی های خانواده های محروم را به موقع شناسایی و با در نظر گرفتن کرامت انسانی و با بهره گیری از تفکر بسیجی و جهادگونه در صدد رفع این مشکلات و شکوفایی توانایی های خانواده ها برآید.

محمدی با تاکید بر اینکه سرکشی از خانواده ها باید بصورت مدیریت شده و برنامه مند در دستور کار همه مددکاران باشد تصریح کرد:یکی از شاخصه های مددکار محوری این است که قبل از مراجعه نیازمند به کمیته امداد،مددکار بتواند نیازهای اساسی وی را شناسایی و معرفی کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه نهایت تلاش مددکاران باید برای کوتاه کردن بروکراسی اداری باشد گفت: مراجعه کنندگان به کمیته امداد باید در قالب ارائه خدمات تک خدمتی و یا چندخدمتی سازمان دهی شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق پاسخگویی شفاف و پرهیز از اتلاف وقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو و با بیان اینکه بالاترین کار سیاسی در کمیته امداد خدمت رسانی بی منت به نیازمندان است خاطرنشان کرد:این نهاد در انتخابات آینده کشور برای هیچ فرد یا جناح خاصی کار تبلیغی یا فعالیت نخواهد کرد.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.