×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی در صومعه سرا

مجید شافعی امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان با ببان اینکه مجموعه ارشاد متعلق به هنرمندان است و همه اینجا هستیم تا مسیری هموار شود اظهار کرد: همیشه مجموعه ارشاد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و کارهایی که انجام میشود کاملا دلی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه گاها میخواهیم کاری انجام دهیم اما به دلیل کمبود مالی نمی شود افزود: شهرستان صومعه‌سرا در پیشینه خبری استان جزء نخستین ها بوده که می تواند یکی از شاخصه های فرهنگی شهرستان محسوب شود.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان در همه زمینه های فرهنگی حرفی برای گفتن دارد گفت:  در حوزه خوشنویسی هم این شهرستان خوش درخشیده و امتیاز فوق العاده ای است.

شافعی با بیان اینکه در حوزه داستان شخصیت های مطرح همچون کیومرث صابری و زرندیان متعلق به این شهرستان هستند خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان می افتد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه سال جاری چند برنامه فرهنگی شاخص در سطح شهرستان اجرا می شود اظهار کرد:  برگزاری نمایش خیابانی، برگزارب همایش شعر گیلکی و توزیع کتب مختلف بین مساجد از جمله این برنامه ها است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در صددیم جشنواره استانی تئاتر کودک در  شهرستان صومعه‌سرا  اجرا شود افزود: شهرستان صومعه سرا دارای چندین گروه سرود فعال است که اگر حمایت شوند قطعا کارهای فاخری تولید خواهند کرد.

شافعی با بیان اینکه در صددیم فضایی برای تولید محتوا در اداره اختصاص دهیم خاطرنشان کرد: شهرستان صومعه سرا دارای چند سالن آمفی تئاتر است که متاسفانه استفاده درستی از آن نمی شود که ما در صددیم با حمایت های نماینده شهرستان و تخصیص اعتبار  این سالن ها را احیا و همچنین مجتمع آمفی تئاتر صومعه سرا را تجهیز کنیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.