×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
سپاه گره‌گشای مشکلات ملت و دولت است/افزایش خدمات اجتماعی رویکرد سپاه

سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت در مسجد جامع شهر خمام اظهار کرد: حفظ انقلاب باید در مساجد باشد و یکی از اشتباهات سپاه کم‌توجهی به مسجد درگذشته بوده است.

وی با بیان اینکه مساجد در کشور و به‌نوبه آن در استان وضعیت نامناسبی را سپری می‌کند افزود: تقریباً 75 درصد مساجد استان بسته هستند و ازاین‌روی می‌توانیم بگوییم مورد خشم و غضب خدا قرار خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه به دلیل ارج نهادن به مقام مسجد و محراب در خانه‌های خدا برگزار می‌شود گفت: سپاه باید اول به خود و بعد به همه بفهماند که تمام امور و فعالیت‌های جامعه باید در مسجد ظهور و بروز کند.

عبدالله پور مسجد را بهترین پایگاه اسلام و انقلاب برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر همه مراسم‌های تکریم و معارفه در نماز روز جمعه و در مساجد استان برگزار می‌شود تا یادآور اهمیت بُعد فرهنگی و مذهبی نماز جمعه و مساجد باشد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه بر روی مسائل فرهنگی، اعتقادی و مذهبی مردم حساسیت خاصی قائل است تصریح کرد: همه مراسم‌های تکریم و معارفه فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج باید مراسم معارفه‌شان در مساجد باشد و توجه همه ارکان بسیج باید اتصال پیوند بین مردم با مساجد باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان مساجد را محل تولید ایمان و سنگر انقلاب دانست و گفت: هرکسی که در سنگر باشد در مقابل بمباران فضای آلوده اطلاعات و شبهات دشمن در امان خواهد بود.

عبدالله پور با بیان اینکه امام خمینی (ره) تمام معادلات جهان را برهم ریخته و دشمن علیه این انقلاب تمام‌قد به پا خواسته افزود: امام سپاه را تشکیل داده تا از انقلاب و نظام پاسداری کند و تنها سلاح این نهاد در برابر دشمن را مردم برگزید.

وی با بیان اینکه سپاه بدون مردم هیچ مفهومی ندارد خاطرنشان کرد: اگر مردم مشکلات آب، محرومیت، جاده، خانه، امنیت و سایر مشکلات را داشته باشند سپاه باید در جهت رفع آن بکوشد و قدم بردارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداران سپاه با کارمندان انقلاب فرق می‌کنند تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی زمان نمی‌شناسد و هر موضوعی که رهبری نسبت به آن دغدغه داشته باشد آستین بالا می‌زند و در جهت رفع آن می‌شتابد.

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه نباید گرفتار قیدوبندهای نظیر درجه، رسته و سایر موارد باشد گفت: سپاه جزو هیچ حزب و گروهی که می‌آیند و می‌روند نیست بلکه سپاه تنها به این انقلاب وابسته است و در جهت اعتلای جمهوری اسلامی و توانمندی مردم حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی پول‌های هنگفت به‌دست‌آمده از نفت را تمام و کمال برای از بین بردن انقلاب اسلامی به کار گرفته گفت: امروزه آل سعود پول می‌دهد تا داعش تربیت کند و آمریکا، انگلیس و فرانسوی‌ها در داخل و خارج در راستای براندازی نظام کار و تلاش کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا بزرگ‌ترین ارتش دریایی جهان را دارا است اما در عین این حال رئیس این ارتش دستور خروج ناو و زیردریایی‌ها از آب‌های خلیج‌فارس را داده افزود: آمریکا اعلام کرده که توان مقابله با ارتش نیروی دریایی سپاه را ندارد و این قدرت و توان نظامی تنها در سایه ولایتمداری به‌دست‌آمده است.

عبدالله پور با بیان اینکه مقابله با تهدیدات دشمن اصلی‌ترین خواسته رهبر معظم انقلاب از سپاه‌های نواحی است گفت: دشمن در فضای مجازی در حال بمباران جوانان است و در تلاش است تا مسئولان نظام و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

وی با بیان اینکه مشکلات در کشور بسیار زیاد است گفت: برخی از مسئولین قدردان مردم نیستند درحالی‌که اگر شبانه‌روز به مردم خدمت کنیم بازهم نمی‌توان قدردان زحمات ولی‌نعمتان این انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه باید کشتی انقلاب را در جنگ نرم به تعادل برساند اظهار کرد: در این مسیر حل مشکلات مردم و رفع دغدغه جوانان از اصلی‌ترین اقداماتی است که سپاه باید بیشتر به آن توجه کند.

عبدالله پور با اشاره به جهادهای اقتصادی انجام‌شده از سوی سپاه و تأکید بر جهاد درزمینه فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: سپاه نباید از ملامت، ملامت کنندگان بترسد و نگران حرف‌های دشمنان علیه سپاه نباشد.

وی سپاه را سنگ آسیاب نظام برشمرد و افزود: سپاه گره‌گشای مشکلات ملت و دولت است و در حال حاضر هزاران پروژه ریزودرشت با دولت برای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افزایش خدمات اجتماعی رویکرد سپاه در برهه کنونی است تصریح کرد: نباید در مقابل طلاق، بیکاری، اعتیاد و سایر مسائل در محلات بی‌تفاوت بود بلکه می‌توان با ایجاد صندوق‌های خانگی قرض‌الحسنه و همکاری و تعامل با سایر ادارات در جهت تقویت خدمات اجتماعی مردم گام برداشت.

منبع خبر : فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.