×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
لزوم رفع مشکلات بخش سنگر

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز از رشت، مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست با دهیاران بخش سنگر که به منظور بررسی مشکلات روستاهای این بخش که در سالن شهید قدس خواه شهر سنگر صورت پذیرفت، اظهار کرد: شوراها و دهیاران نمونه بارز حکمرانی بر اساس مردم سالاری دینی است.

وی با تاکید بر لزوم اشرافیت دهیاران به مشکلات و ظرفیت های روستاها، افزود: ظرفیت شناسی روستاها از سوی دهیاران موجب توسعه و پیشرفت می شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه حضور مسئولان در بین مردم از دستاوردهای مهم انقلاب است، گفت: حضور میدانی و چهره به چهره مسئولان بین مردم منشا خیر و برکات است.

عاشوری با بیان اینکه خدمت به مردم فرصت الهی است، اضافه کرد: مسئولان با فرصت سوزی نعمت خدمت به مردم، آن را به نغمت تبدیل نکنند.

وی با اشاره به ولایت مداری و انقلابی گری مردمان بخش سنگر، افزود: مردم سنگر با تعداد زیادی شهید، آزاده و ایثارگر دین شان را به انقلاب ادا کردند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه بررسی مقایسه ای وضعیت سنگر قبل و بعد از انقلاب ضروری است، گفت: سنگر رشت قبل از انقلاب فاقد هر گونه امکانات اولیه بود اما پس از انقلاب رشد چشمگیری داشته است.

عاشوری با اشاره به کینه توزی های دشمن در چهل و اندی سال انقلاب اسلامی، بیان کرد: رشد توسعه کشور متناسب با محدودیت ها، فشارهای دشمن و تحریم ها قابل تحسین است.

وی با اشاره به اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی رشت در سال گذشته، افزود: تخصیص اعتبارات از دستگاه محوری به پروژه محوری تغییر کرده است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه با محدودیت اعتباری و مالی در شهرستان مواجه ایم، گفت: با کمترین امکانات و اعتبارات باید بهترین عملکرد را بدست آورد.

عاشوری با بیان اینکه دشمن دست روی سبک زندگی گذاشته است، اضافه کرد: دشمن برای تغییر سبک زندگی، ذائقه ها و نوع پوشش جامعه برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، افزود: دشمن از کوچکترین خلاء ها برای به چالش کشیدن نظام استفاده می کند.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بخش سنگر، بیان کرد: مشکلات بخش سنگر در حوزه برق و آسفالت با تخصیص اعتبارات حل می شود.

خبرنگار:زینب معصوم زاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.