×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
همزمان با دهه کرامت 106 برنامه محوری در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار می شود

ابوذر خوشبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه ای نشهرستان ضمن تبریک پیشاپیش دهه کرامت اظهار کرد: در نظام اسلامی موظف به تعظیم شعائر هستیم و برای دهه کرامت که کار کردن در آن دلی و اعتقادی است و قطعاً برکات آن در سطح جامعه ساری و جاری خواهد شد باید با تمام توان انجام وظیفه کنیم.

مسئول آستان قدس رضوی در شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است افزود: همزمان با دهه کرامت 106 برنامه محوری در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های دهه کرامت، حضور خدام رضوی در سطح شهرستان است گفت: خادمین رضوی با پرچم و متبرکات حرمدر روز میلاد امام رضا(ع) از صبح تا شب مهمان مردمان این دیار هستند.

خوشبخت با اشاره به اینکه حضور در زندان ضیابر یکی از برنامه های شاخص در روز حضور خادمان رضوی در شهرستان است تصریح کرد: حضور در بخش های صومعه سرا و همچنین روستاهای محروم از دیگر برنامه های ما در دهه کرامت با حضور خادمان رضوی می باشد.

مسئول آستان قدس رضوی در شهرستان صومعه سرا بیان کرد: همزمان با شام میلاد امام رضا(ع)، جشن میلاد این امام رئوف در پارکینگ شهرداری برگزار خواهد شد .

وی از آزاد کردن حدود 40 زندانی جرائم عمد و غیرعمد که در زندان ضیابر هستند خبر داد و اظهار کرد: پس از آزادی زندانیان برایشان برنامه ریزی صورت گرفته تا اعطای تسهیلات و اشتغالزایی برایشان صورت گیرد.

خوشبخت از برپایی چایخانه حضرت در سه روز آخر دهه کرامت در سطح شهر صومعه سرا خبر داد . افزود: در طول دهه کرامت ، صلوات خاصه امام رضا (ع) در ادارات ساعت 8 صبح و ۸ شب در مساجد پخش‌می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.