×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
یادمان «شهدای گمنام» گوراب زرمیخ افتتاح می‌شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از شبستان فرزاد امدادی، بخشدار میرزاکوچک اظهار داشت: همزمان با نهم مرداد 95، بخش گوراب زرمیخ میزبان 2 شهید گمنام بود.

وی با بیان اینکه این دو آلاله بی‌نام 20 و 25 ساله مربوط به عملیات‌های ایذایی والفجر 8(ام‌الرصاص) و عملیات خیبر(مجنون) هستند، افزود: مردم در تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند هنوز هم ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و توطئه‌های روزافزون دشمنان بر آنها اثر نگذاشته است.

 بخشدار میرزاکوچک با اشاره به اینکه سربلندی و عزت و افتخار ایران اسلامی را امروز مدیون خون شهدایی هستیم که از خون خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و آسایش باشیم، گفت: شهدای والامقام با تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب، از کیان نظام اسلامی دفاع و دشمنان نظام و ملت ایران را ناامید کردند.

 امدادی با اشاره به احداث یادمان شهدای گمنام بخش گوراب زرمیخ، تصریح کرد: این یادمان به همت خیر گوراب زرمیخی، زهره مشهد علی‌نیا با اعتباری بالغ بر 400میلیون ریال در حال احداث است.

 وی با بیان اینکه تا کنون یادمان مذکور 65درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: از پیگیری‌های شهردار و اعضای شورا و امام جمعه گوراب زرمیخ و خانم مشهدی‌علی‌نیا تشکر می‌شود.

 بخشدار میرزا کوچک با اشاره به اینکه یادمان شهدای گمنام همزمان با عیدفطر افتتاح می‌شود، اظهار داشت: مزار شهدای گمنام می‌تواند در هر منطقه‌ای بهترین فرصت‌های معنوی را برای آن مکان فراهم سازد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.