×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آتش گرفتن نوت ۷ در هتل، ۱۴۰۰ دلار خسارت وارد کرد

آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ هنگام شارژ همچنان ادامه دارد. در چندوقت اخیر چندین گزارش از خریداران نوت ۷ دریافت شده که از آتش گرفتن گوشی‌شان خبر می‌دهد و گفته می‌شود بیش از ۳۰ گزارش در این زمینه به سامسونگ رسیده است. اما جدیدترین گزارش که از یک کاربر استرالیایی رسیده، تا به‌اینجا بیش‌ترین خسارت را در بر داشته و ماجرا فقط به از دست رفتن گوشی محدود نمی‌شود. مقدار خسارتی که این‌بار در نتیجه‌ی آتش گرفتن نوت ۷ وارد شده، نزدیک به ۱۴۰۰ دلار است!
این مرد استرالیایی که در جریان یک سفر تجاری در هتل اقامت داشته، شب‌هنگام گوشی‌اش را به شارژر وصل می‌کند و صبح وقتی بیدار می‌شود گوشی‌اش را در حال سوختن می‌بیند. او تعریف می‌کند: «وقتی بیدار شدم دیدم گوشی کاملا آتش گرفته. خواستم کارت حافظه و سیم‌کارتم را نجانت بدهم اما به‌علت سوختگی سینی سیم‌کارت و کارت حافظه به بدنه چسبیده بود و جدا نمی‌شد. در این بین انگشت دستم هم سوخت و وقتی به‌خاطر درد گوشی را پرت کردم، روی تشک و سپس فرش اتاق هتل افتاد که باعث شد آن‌ها هم بسوزند و به هتل خسارت وارد شود.»

این مرد که گفته از شارژر اورجینال سامسونگ برای نوت ۷ استفاده می‌کرده، به فروشگاهی رفته که گوشی‌اش را از آن دریافت کرده بود و نماینده‌ی سامسونگ علاوه بر پس گرفتن گوشی ظاهرا پذیرفته که مبلغ خسارت وارده به هتل را هم پرداخت کند. کارشناسان می‌گویند با توجه به این‌که هماهنگی‌ها انجام شده و نمایندگان فروش سامسونگ در سراسر دنیا برای این موضوع توجیه شده‌اند، بهتر است همه‌ی کسانی که نوت ۷ خریده‌اند، این گوشی را به فروشگاه تحویل دهند تا از بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری شود.

منبع: Digikala

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.