×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی آب شرب برای شهرستان

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز؛مهدی صفاتی فرماندار این شهرستان عصر امروز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه در حاشیه آغاز اجرای رینگ آبرسانی، با اشاره به مطالبه مردم شریف این شهرستان در خصوص وضعیت آب شرب اظهار کرد: گلایه شهروندان به حق است با تزریق اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی شاهد تحولات بزرگی در حوزه آب شرب صومعه‌سرا خواهیم شد.

وی افزود: در این راستا فردی متخصص و وجهادی رادر راس اداره آب و فاضلاب شهرستان صومعه‌سرا قرار داده ایم که بصورت شبانه روزی در خدمت مردم شریف این شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا به وضعیت آب شرب این شهرستان اشاره و خاطر نشان ساخت: از آنجائیکه بسیاری از کوچه‌های شهر صومعه‌سرا بن‌بست هستند و آبرسانی در این مسیرها بصورت خطی صورت می‌گیرد لذا به دلیل نداشتن و یا فعال نبودن شیرهای شستشو، معمولا کدورت آب در زمان پیک مصرف رخ می‌دهد.

مهدی صفاتی ادامه داد: برای به جریان انداختن شبکه آبرسانی حلقوی و گردشی ادامه اجرای رینگ آبرسانی شهر صومعه‌سرا که مغفول مانده بود از امروز از سوی شرکت آب و فاضلاب صومعه سرا آغاز و بزودی وارد مدار بهره‌برداری می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه مهم محله‌های کوی خرمشهر، زیباشهر، عربان، گلشهر،گلسار، حسینی پناه، خیابان برشنورد، خیابان امام (ره)، میدان بسیج و خیابان طالقانی از بن‌بست آبی خارج و قطعا شاهد بهبود کمیت و کیفیت آب شرب شهر صومعه‌سرا خواهیم شد.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه تحول در شبکه آب شرب، شامل همه بخش های این شهرستان است یادآورشد:در مجموع با توجه به اختصاص اعتبار  ۵۰میلیارد تومانی به حوزه آب و فاضلاب شهرستان، طرح های راکد آبرسانی در بخش‌های ضیابر، طاهرگوراب، تولمات، میرزاکوچک و بخش مرکزی فعال و هم اکنون پیمانکاران مشغول اجرای این طرح ها هستند.

مهدی صفاتی همچنین ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم فهیم شهرستان صومعه‌سرا وعده داد: با این اقدامات در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب و ویژه‌ای در حوزه آب شرب این شهرستان خواهیم بود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.